Athanasius Schneider segédpüspök írása                         
(a terhességmegszakítással szennyezett oltásokról és a halál kultúrájáról):

A meggyilkolt születendő gyermekek vére az abortusztól beoltott oltóanyagokból és gyógyszerekből Istenhez kiált!

image.png A halál kultúráját népszerűsítő keresztényellenes világhatalmak arra törekednek, hogy a világ lakosságára hallgatólagos - bár távoli és passzív - együttműködést kényszerítsenek az abortusszal. Az ilyen távoli együttműködés önmagában szintén gonosz a rendkívüli történelmi körülmények miatt, amelyekben ugyanezek a világhatalmak elősegítik a születendő gyermekek meggyilkolását és maradványaik kizsákmányolását. Ha olyan oltásokat vagy gyógyszereket használunk, amelyek abortált csecsemőkből származó sejtvonalakat hasznosítanak, fizikailag profitálunk az emberiség egyik legnagyobb gonoszságának - a születendő kegyetlen népirtásának - „gyümölcseiből”. Ha ugyanis egy ártatlan gyereket nem gyilkoltak volna meg kegyetlenül, akkor nem rendelkeznénk ezekkel a konkrét oltásokkal vagy gyógyszerekkel. Nem szabad annyira naivnak lennünk, hogy ne látjuk, hogy ezek az oltások és gyógyszerek nemcsak egészségügyi előnyöket kínálnak, hanem a halál kultúrájának előmozdítását is ígérik. Természetesen egyesek azzal érvelnek, hogy még ha az emberek nem is szedik ezeket az oltásokat, az abortuszipar továbbra is folytatódik. Lehet, hogy nem csökkentjük az abortuszok számát, ha abbahagyjuk az ilyen oltások vagy gyógyszerek szedését, de ez nem a kérdés. A probléma abban rejlik, hogy erkölcsi gyengülést mutatunk az abortusz bűntettével, valamint a meggyilkolt születendő gyermekek testrészeinek kereskedelmével, kizsákmányolásával és forgalmazásával szemben. Az ilyen vakcinák és gyógyszerek valamilyen módon morálisan - bár közvetett módon - támogatják ezt a szörnyű helyzetet. A katolikus egyház válaszát figyelve, az abortuszosok és az orvosbiológiai kutatásokért felelős személyek arra a következtetésre jutnak, hogy a hierarchia beletörődött ebbe a helyzetbe, amely az élet elleni bűncselekmények egész láncolatát magában foglalja, és valóban találóan "halálláncnak" nevezhető. Fel kell ébrednünk a jelenlegi helyzet valódi veszélyeire, következményeire és körülményeire.


A terhességmegszakítással szennyezett oltások alkalmazását igazoló elméletek

A Szentszék dokumentumai (2005-től, 2008-tól és 2020-tól), amelyek a meggyilkolt születendő gyermekekből származó sejtvonalakból kifejlesztett oltásokkal foglalkoznak, nem tévedhetetlenek a Magiszteriumban. A fent említett dokumentumokban kifejtett érvek a terhességmegszakítással szennyezett oltások használatának erkölcsi tanúságtételével kapcsolatban végső soron túl elvontak. Sokkal mélyebben kell megközelítenünk ezt a problémát, és nem szabad a gonosszal való együttműködés absztrakt elméleteinek jogi pozitivizmusában és formalizmusában maradnunk, előnyben részesítve mások gonosz tetteit, kettős hatást vagy bármit, amit ilyen igazoló elméleteknek akarunk nevezni.

Mélyebbre kell mennünk, egészen a gyökérig, és figyelembe kell vennünk az arányosság szempontját. A szörnyű bűncselekményeknek ez a konkrét láncolata - meggyilkolás, a meggyilkolt születendő gyermekek szöveteinek és testrészeinek betakarítása, valamint maradványaik oltások és gyógyszerek gyártása és tesztelése révén történő értékesítése - nincs arányban más bűncselekményekkel, pl. Rabszolgamunka előnyei, fizetés adók stb. A leglátványosabb történelmi példák is, amelyek néha a terhességmegszakítással fertőzött vakcinák használatának erkölcsi jogszerűségét igazolják, összehasonlíthatatlanok az előttünk álló kérdéssel. Valójában az abortusz súlyossága, valamint az egyre bővülő abortusz- és orvosbiológiai kutatóipar jelenlegi valósága miatt, amely magában foglalja a megszakított baba testrészek kereskedelmét és kizsákmányolását, az anyagi együttműködés elve, vagy más hasonló elméletek, ebben az esetben nem alkalmazhatók. Ezért erősen pasztorálisellenes és kontraproduktív engedélyezni az abortusszal fertőzött vakcinák használatát ebben a történelmi órában. A meggyilkolt csecsemők lelke, akiknek testrészeiből az emberek most részesülnek ezeken a gyógyszereken és oltásokon keresztül, élnek és nevet viselnek Isten előtt.

Amikor valaki abortusszal fertőzött vakcinát használ, közvetlenül és nagyon személyesen áll az oltófecskendő előtt. Az adófizetés során nem közvetlenül és személyesen szembesül a konkrét abortusz folyamatával. A kormány nem azt kéri, hogy konkrétan most adja oda a pénzét az abortusz „konkrét” cselekményéhez. A kormány gyakran akaratunk ellenére használja fel a pénzünket. Ezért az abortusztól beoltott vakcina használata sokkal személyesebb konfrontáció és sokkal szorosabb találkozás az előállításában szerepet játszó szörnyű bűncselekményekkel, mint például adófizetés vagy más személy gonosz cselekedeteiből való részesülés. Ha a kormány közvetlenül és személyesen azt mondja az állampolgároknak: „A pénzét fizetek e konkrét abortusz kifizetésére”, akkor el kell utasítania, még akkor is, ha ez otthona elkobzását és bebörtönzést jelent.

Az első évszázadokban a keresztények adót fizettek egy pogány kormánynak, tudván, hogy az adóbevétel egy részét a bálványimádás finanszírozására fordítja. Amikor azonban a kormány személyesen és egyénileg felkérte a keresztényeket, hogy vegyenek részt a bálványimádás bűncselekményében, csupán egy kis füstölőszem égetésével a bálvány szobra előtt, még akkor sem voltak hajlandók vértanúhalált hárítani, mert tanúskodtak Isten első parancsolatáról.

Az abortusztól szennyezett oltások és gyógyszerek kivételesen súlyos és egyedi jellege

Hogyan lehetünk maximális elhatározással és hirdethetjük, hogy ellenezzük az abortuszt, amikor elfogadjuk az abortusz által elrontott oltásokat - amikor eredetük egy gyermek meggyilkolásában rejlik? A logika és a józan ész is megköveteli, hogy ne fogadjunk el ilyen oltásokat vagy gyógyszereket. A nehéz zűrzavaros időkben Isten gyakran használja az egyszerűeket és a kicsiket, akik igazat mondanak, miközben a többség az árral úszik. Sajnos az egyházban sok ember, sőt néhány katolikus életpárti szervezet is úszik az árral az abortusztól beoltott oltások és gyógyszerek konkrét kérdésében. Úgy tűnik, hogy sok teológus, sőt a Szentszék, valamint a püspökök túlnyomó többsége is úszik az árral, és napjaink egyházában csak egy kisebbség marad, amely azt mondja: „Állj meg. Ez nem jó. Ez veszélyt jelent! ” Keresztényként,

Lehet, hogy a következő kérdést tehetik fel az abortusszal fertőzött oltóanyagok vagy gyógyszerek használatának erkölcsi tanúinak híveitől: „Ha visszautazott az időben, és szemtanúja volt egy születendő gyermek rettenetes meggyilkolásának, testének feldarabolásának, betakarításának. szövetet, és a sejtjeit a laboratóriumban feldolgozták, még akkor is, ha több száz kémiai folyamat volt folyamatban az adott oltással vagy gyógyszerrel, tiszta lelkiismerettel kaphat-e ilyen oltást vagy gyógyszert a testébe? Nehéz elképzelni, hogy meg tudná képzelni, ahogy a szeme láttára a gyermek szétdarabolását, és most fizikailag profitál a sejtjeinek használatából.

Olyan oltások, amelyek csak elvetélt magzatokból származó sejtvonalakat használnak tesztelésre

Megkülönböztetik a magzati sejtvonalak közvetlen jelenlétét, amelyek a születendő gyermek vakcinában történt meggyilkolásából származnak, és azok tesztekben történő felhasználása között, és ez utóbbi objektíve bizonyosan kevésbé súlyos. De még mindig nem tudjuk elfogadni e sejtvonalak használatát még tesztelés céljából sem, mivel ez közelebb visz minket a meggyilkolt csecsemők sejtjeinek forgalmazásához. Ebben az esetben is szörnyű bűncselekmények halmozódnak fel. Az első bűncselekmény az, hogy megölt egy gyereket. A második az, hogy ezeket a sejtvonalakat használtuk és dolgoztuk fel. Ezeknek a sejtvonalaknak a tesztelésre való felhasználása újabb bűncselekmény. Nem működhetünk együtt a bűncselekmények ezen felhalmozásában, és semmilyen módon nem profitálhatunk a „melléktermékeikből”.

Az ellenállás kötelezettsége

Képzeljük el, hogy az abortusz lehetősége világszerte teljesen tilos. Ebben az esetben az orvosi és gyógyszeriparnak alternatívákat kell keresnie egy oltóanyag kifejlesztésére, és Isten biztosítja őket, ha betartjuk törvényét, különösképpen az ötödik parancsolatot. Isten azonban megbüntet minket, ha meggyilkolt csecsemőkből származó sejtvonalakat használunk oltások és gyógyszerek gyártásához és teszteléséhez! Meg kell nyitnunk magunkat egy természetfeletti perspektívának. Ellen kell állnunk a mítosznak, miszerint nincs alternatíva - és oltóanyagok vagy gyógyszerek alkalmazásával együttműködünk e mítosz továbbterjesztésében. Mégis vannak alternatívák! A keresztényellenes világhatalmak biztosan nem ismerik el, hogy léteznek alternatívák, és továbbra is szorgalmazzák az abortusztól szennyezett oltásokat. De ellenállnunk kell. Még akkor is, ha a hívek, papok és püspökök csak egy kisebb része van így, végül is az igazság érvényesül. A történelem visszatekint, és azt mondja, hogy még néhány jó katolikus is engedett, még a Szentszék kormányzásáért felelős magas rangú elöljárók is engedtek egy kibővülő orvosbiológiai és gyógyszeriparnak, amely a meg nem született gyermekek meggyilkolásából származó sejtvonalakat használta oltások előállításához és teszteléséhez és gyógyszerek. A történelem azt állítja, hogy hagyták, hogy elvakítsák magukat a távoli anyagi együttműködés elvont elméletei, mások gonosz cselekedeteiből profitálva, vagy más hasonló elméletek. még a Szentszék kormányzásáért felelős magas rangú elöljárók is engedelmeskedtek egy kibővülő orvosbiológiai és gyógyszeriparnak, amely a születendő gyermekek meggyilkolásából származó sejtvonalakat használta oltások és gyógyszerek előállításához és teszteléséhez. A történelem azt állítja, hogy hagyták, hogy elvakítsák magukat a távoli anyagi együttműködés elvont elméletei, mások gonosz cselekedeteiből profitálva, vagy más hasonló elméletek. még a Szentszék kormányzásáért felelős magas rangú elöljárók is engedelmeskedtek egy kibővülő orvosbiológiai és gyógyszeriparnak, amely a születendő gyermekek meggyilkolásából származó sejtvonalakat használta oltások és gyógyszerek előállításához és teszteléséhez. A történelem azt állítja, hogy hagyták, hogy elvakítsák magukat a távoli anyagi együttműködés elvont elméletei, mások gonosz cselekedeteiből profitálva, vagy más hasonló elméletek.

Követnünk kell az igazságot. Még akkor is, ha minden barátunkat elveszítjük, követnünk kell a lelkiismeretünket, akárcsak Saint Thomas More és Saint John Fisher. A végidők jele is, hogy még a jó emberek is meg vannak zavarodva ebben a fontos ügyben. Idézzük fel Urunk szavait, aki azt mondta, hogy még a választottakat is elcsábítják (vö. Mt 24:24). Eljön az idő, amikor Isten kinyilatkoztatja azokat az egyházi embereket, akik most megvédik a terhességmegszakítással szennyezett oltások használatának morálját, e választás néhány következményét. Megnyílik a szemük, mert az igazság olyan hatalmas. Az igazságért és az örökkévalóságért kell élnünk.

Csendben maradni és beleegyezni a megszakított baba testrészek biomedicina kutatások terén már elterjedt felhasználásába, és ezt az igazságtalanságot a „távoli anyagi együttműködés” elvont elméletével, vagy bármi mással hívni ilyen igazoló elméletnek, lelki szellem vakság és súlyos kihagyás egy drámai történelmi pillanatban, amikor a keresztényeknek inkább fel kellene állniuk és hirdetniük kell az egész világnak: „Soha nem fogunk elfogadni ezt az igazságtalanságot, még akkor sem, ha ez már annyira elterjedt az orvostudományban! Nem megengedett olyan megalázó módon kezelni a születendő gyermekeket, az egész világ leggyengébb és legvédtelenebb embereinek életét, hogy az erősebbek, a már megszülettek időbeli egészségügyi előnyökhöz jussanak használatukkal. ”

Ivan Karamazov Dosztojevszkij híres regényében, a „Karamazov testvérek” végzetes kérdést tesz fel: „Mondja meg egyenesen, felhívom önt - válaszoljon: képzelje el, hogy maga építi az emberi sors építményét azzal a céllal, hogy boldoggá tegye az embereket a finálé, hogy végre békét és pihenést nyújtson nekik, de ehhez elkerülhetetlenül és elkerülhetetlenül meg kell kínoznia egyetlen apró teremtményt, ugyanazt a gyereket, aki a kis öklével verte a mellkasát, és fel kell emelnie építményét viszonzatlan könnyei alapján - vállalja, hogy ilyen feltételek mellett építész lesz?

Emlékezetesek azok a szavak, amelyekkel II. János Pál pápa erőteljesen elítélte az embriókkal kapcsolatos kísérleteket, és kijelentette: „Semmi körülmény, semmi cél, semmilyen törvény soha nem teheti törvényessé a cselekedetet, amely eredendően tiltott, mivel ellentétes Isten törvényével, amely minden emberi szívbe be van írva, ésszel megismerhető, és az egyház hirdeti. Az abortusz erkölcsének ezen értékelését alkalmazni kell az emberi embriókkal kapcsolatos közelmúltbeli beavatkozási formákra is, amelyek bár önmagukban legitim célokból történnek, de elkerülhetetlenül az embriók megölésével járnak. Ez a helyzet az embriókon végzett kísérletekkel, amelyek egyre inkább elterjednek az orvosbiológiai kutatások területén, és egyes országokban jogilag engedélyezettek. Bár „az emberi embrión végrehajtott, engedélyezett eljárásokat meg kell őrizni, amelyek tiszteletben tartják az embrió életét és integritását, és nem jelentenek aránytalan kockázatot az embrióra nézve, hanem inkább gyógyulására, egészségi állapotának javítására vagy egészségre irányulnak. az egyéni túlélés ", mindazonáltal meg kell állapítani, hogy az emberi embriók vagy magzatok kísérleti tárgyként való felhasználása bűncselekménynek minősül méltóságuk ellen, mint olyan ember, akinek ugyanolyan tiszteletben tartása van joga az egyszer született gyermeknek, mint mindenkinek személy. Ez az erkölcsi elítélés az élő emberi embriókat és magzatokat hasznosító - olykor kifejezetten erre a célra in vitro megtermékenyítéssel kiaknázott - eljárásokra is vonatkozik, amelyek „biológiai anyagként”, vagy szervek vagy szövetek szállítóiként szolgálnak transzplantációhoz bizonyos betegségek kezelésében. betegségek. Az ártatlan emberi lények megölése, még ha másoknak is segítenek is, abszolút elfogadhatatlan cselekedet. " (EnciklikaEvangelium vitae , 62–63.)

A meggyilkolt születendő gyermekek vére oltásoktól és gyógyszerektől kiált, amelyek bármilyen módon felhasználják maradványaikat. Meg kell térítenünk az előállításuk során felhalmozott bűncselekményeket. Kegyelmet kell kérnünk nemcsak Istentől, aki a gyeplőt és a szívet kutatja (vö. Jel. 2:23), hanem minden meggyilkolt születendő gyermek lelkétől is, akiknek neve van Isten előtt. Különösen kegyelmet kell kérnünk azoktól a gyermekektől, akiknek testrészeit ilyen megalázó módon használják az élők egészségének javára. Érthetetlen, hogyan tudják az egyháziak az erkölcsi teológia absztrakt elméleteinek segítségével megnyugtatni a hívek lelkiismeretét, lehetővé téve számukra az ilyen oltások és gyógyszerek használatát.

A meggyilkolt születendő gyermekek vére az abortusztól megfertőzött oltásoktól és gyógyszerektől Istenhez kiált!

Könyörüljön rajtunk az Úr! Kyrie, eleison!

+ Athanasius Schneider, az asztanai Szent Mária érsekség segédpüspöke

/Forrás:https://www.lifesitenews.com/opinion/the-blood-of-murdered-unborn-children-cries-to-god-from-abortion-tainted-vaccines-and-medicines 2021.04.01./*B.Kiss-Tóth László