A „Charles Zentai-ügy” történetében olyan durván és otrombán vetõdik fel a hivatalos(?) állami(?) kettõs mérce kérdése, hogy ez az ügy, az állítólagos – hiszen még ítélettel nem lezárt – Zentai-ügy szerintem alkotmányossági problémát is felvet.


De nézzük csak hétköznapi háziasszonyi gondolkozással, miféle pocsékolás folyik ebben az ügyben is.


Hazaszállítják az aggastyánt, akivel szemben gyanú merült fel, és majd a bíróság eldönti, hogy valóban bûnös-e, és ha igen, miben, büntethetõ-e egyáltalán, vagy sem.


Elképzelhetõ, hogy Zentai úr szervezete még most is olyan erõs, hogy kibírja a hazautat.


Miért is? Mi a jogalap?


Bizonyított tény, hogy 1956-ban hadban álltunk a Szovjetunióval, és itt háború volt. A háborús bûnöket bizonyítottan elkövetett, ám korukra és egészségi állapotukra való tekintettel felmentett népirtó aljamagyarok minden tekintetben háborús bûnösök. A háborús bûnök állítólag soha nem évülnek el, és semmi sem indokolhatja a háborús bûnösök büntetlenségét.


Akkor most mi van? Az 1956-os háborús bûnösök 12 évvel késõbb követték el tömeggyilkosságukat, míg Zentai Károly, ha valóban lelõtte azt az egyetlen zsidó fiatalembert, elítélhetõ. Zentai úr nem tömeggyilkos akkor sem, ha azonos azzal, aki megölte a hamis igazolványokkal az utcán elfogott ifjút, akkor meg pláne nem, ha 1944 novemberében valóban külföldön volt már. Megjegyzem, lehetett, mert a hadi helyzet miatt akkor is értelmes dolog volt evakuálni, ha ahhoz a feljelentõ szerint nem volt parancsa. Ez lehet érdektelen.


Vagy elévülnek a háborús bûnök, vagy nem.


Ez alapkérdés.


Mert ha igen, akkor a legocsmányabb állami jogtiprás és nemzetgyalázás volt szabadon engedni a szovjetbérenc kommunista tömeggyilkosokat.


Nem érdekes, hogy „korukra és egészségi állapotukra” való tekintettel. Ez az arcátlanság még a nemzetárulásnál is durvább, ha Zentai Károly – bármit tett is, ha tett, nem tömegen követte el – életkora magasabb, egészségi állapota pedig sokkal rosszabb, mint a beszart kommunista hazaáruló tömeggyilkosoké.


Mire fel hozzák haza a mi ellopott pénzünkön (közpénzen) az agg gyanúsítottat? Elégséges ok és jogcím erre, hogy a zsidó rasszisták bosszút akarnak állni egy keresztény katonán? És ha nem õ volt a tettes?


És ha õ volt?


Akkor mi van? Zentai Károly életkora és egészségi állapota nem ér annyit, mint az ávós szemetek bõre?


Mire fel ugrál úgy a koldussá tett ország a zsidó bosszúállók óhajára, ha a nemzetet gépfegyverrel irtó söpredéket elengedte. Mert azok vélhetõen nem zsidót öltek meg? És ha volt a tömegben zsidó? Lehetett, hiszen volt 1956-ban zsidó szabadságharcos, akit ki is végeztek.


Miféle mérce ez? Kettõsnek sem igazi, mert a kommunista tömeggyilkos akár zsidót is ölhetett, de beteg szegény, nyilván rájött az ukrán betegség, és nem tudott fölkelni a klityóról, annyira félt a számonkérés igazságos voltától.


Itt, ebben az országban, ahol most, hogy csúszik ki alóluk a talaj, nincs más dolguk ezeknek a szemeteknek, mint ellopni, ami még mozdul, és buzgón elfogni azt, akit a Wiesenthal-központ bosszúálló zsidói rámutatnak.


A zsidó vádak szavahihetõsége megingott már hivatalosan is: bebizonyosodott, nem igaz, hogy 600 ezer magyarországi illetékességû zsidó halt meg a háború alatt. A többi adattal is baj van, hiába küszködnek azért, hogy mintegy áteredõ bûn terhét viselve ajvékoljunk hamis, anyagi érdekbõl koholt vádak miatt. Nem stimmelnek az összeadások, a zsidók a saját halottaikat is sikkasztással produkálják?


Éppen ezért a Zentai-ügyben eljárók származása ezért ugyanúgy nem lehet közömbös, mint a bíróság tagjaié. Remélem, ez világos.


Ha pedig a bíróság majd úgy ítél, hogy Zentai elkövette, amivel vádolják, és amit tett, háborús bûn, amiért büntetendõ, addig nem foganatosítható az ítélet az egyszeres gyilkossal szemben, amíg a jogtalanul felmentett, népirtó kommunista csürhét felelõsségre nem vonták, mégpedig tömeggyilkosság és annak kísérlete, nemkülönben közveszély okozásának bûntette, továbbá haza- és népárulás miatt.



Ha pedig emberölést állapít meg a bíróság, akár annak minõsített esetét (aljas indok stb.), akkor Zentai Károly tette húsz évvel az elkövetés után elévült.


Figyeljünk, magyarok, mert Zentai (vagy Zentay) Károly bácsi pere választóvíz!


Van olyan döntõ, mint értelmezni a különbséget a Wiesenthal és a VÍZEN JÁRÓ népe között.