Rendszerváltást, nem csupán kormányváltást kell az alkotmányozás-buktatásnak eredményezni!


(Bevezetõ a Párhuzamos Alkotmányozás 2011. 02. 28-i, 4. elõkészítõ adásához)



Az egyre tisztábban kell, hogy látszódjon még az „Orbán-nagynénik” és „Orbán-nagybácsik” elõtt is, hogy közel vagyunk a kormány bukásához[1].


E miatt nagy felelõsség minden olyan tevékenység végzése, amelynek célja a kormány által ránk erõltetni akart és a Lisszaboni Szerzõdés végrehajtó utasítását hatályba helyezni szándékozó „Alkotmány” nevû diktátum elfogadásának meggátolása, mert az - kellõ körültekintés nélkül - az MSZP hatalomra juttatását támogathatja[2].



Tisztán kell látni, hogy az erkölcsi csõddel kezdõdött, gazdasági katasztrófával folytatódó és beláthatatlan következményeket elõrevetítõ társadalmi feszültségbe torkolló világválságot okozó diktatúra helytartója minden olyan párt, a bukott rendszert akarja továbbéltetni.


Orbán Viktor és kormánya abban bûnös, amiben bármely párt által gyakorolt hatalom bûnös lenne: eladta a magyar érdekeket és az így kialakult szenvedhetetlen helyzetet akarja állandósítani.



Senkinek ne legyen egy szemernyi kétsége sem azzal kapcsolatban, hogy a Salamon László nevével fémjelzett „Magyarország alkotmányának szabályozási elvei” érvényesülni fognak a helytartótanácsi (leánykori nevén: Országgyûlési) határozat meghozatala során.



Tehát nem kormányváltásra, hanem rendszerváltásra van szükség, amely új gondolkodási módra (paradigmára) áttérést kell, hogy jelentsen.



Ezért ajánlom mindenki szíves figyelmébe az „elvek” megjelenése utáni napokban nyilvánosságra hozott kritikát[3], annak mellékleteivel együtt.


Néhány kiemelés a mellékletekbõl:


1. melléklet (http://szkszhu.szksz.com/Alkkritika1m.pdf): Iránymutatási (alkotmányos) különbségek a Szabadság Alkotmánya és a Rabság Alkotmánya között

































Szabadság Alkotmánya



Rabság Alkotmánya



Magyarország örökké szabad.



Magyarország az EU nevû gyarmatbirodalom tartománya



A kötelezettségek és jogok egységében a Szent Korona minden tagja egy és ugyanazon szabadságot élvez, amely nem szûntethetõ meg és nem korlátozható.



A Szent Korona tagjai saját hazájukban csak annyi joggal rendelkeznek, mint az idegenek



Ami a Szent Korona Országa földjén, földje alatt és földje felett van, a Szent Korona örök és elidegeníthetetlen alkotórésze, amelyet csak a Szent Korona másik alkotóeleme, a Szent Korona tagjai birtokolhatnak.



A magyar föld, és ami alatta, felette van, valamint a magyar szellem, a magyarság javai és jogai örökké és elidegeníthetetlenül a megszállók tulajdonában vannak, és felettük birtokjogot is csak a megszállók és helytartóik gyakorolhatnak.



Minden magyar érték a magyar érdekeket szolgálja.



Minden magyar érték a megszállók érdekeit szolgálja.



Mindazzal szemben, aki megsérti a Szent Korona értékrendjét, a Szent Korona minden tagjának nemcsak joga, hanem kötelessége ellentmondani és ellenállni.



Azokkal a Szent Korona tagokkal szemben, akik ellentmondanak és ellenállnak a diktatúra értékrendjének, a megszállóknak és helytartóiknak nemcsak joga, hanem kötelessége ellentmondani és ellenállni.




2. melléklet (http://szkszhu.szksz.com/Alkkritika2m.pdf): Különbségek a Szabadság Alkotmányából és a Rabság Alkotmányából eredõ irányelvek (alaptörvényi rendelkezések) között








































Szabadság Alkotmányából eredõ irányelv



Rabság Alkotmányából eredõ irányelv



1.



Minden a Szent Korona tulajdona



Négy liberális alapelv



2.



Minden magyar érték a magyar érdeket szolgálja



Kizárólagos hatáskörbe utalt területek



3.



Alulról épülõ közszabadság



A kizárólagos hatáskörrel megcsonkított önrendelkezés (szubszidiaritás)



4.



Kötelezettségek és jogok összhangja



Tiltó rendelkezések



5.



Szent Korona tagság



Kozmopolitizmus (világpolgárság)




3. melléklet (http://szkszhu.szksz.com/Alkkritika3m.pdf): „Magyarország alkotmányának szabályozási elvei” összevetése a Szent Korona Értékrenddel (Általános rész - részlet)

















Alaptörvény



Szabályozási elvek



Felismerve, hogy a szocialista-kommunizmus és a liberális-kapitalizmus diktatúrájának minden törvényhozása – hatályos Alkotmány hiányában – érvénytelen volt,


felismerve, hogy a szocialista-kommunizmus és a liberális-kapitalizmus diktatúrájának törvényhozása és jogalkalmazása nem az egyetemes magyarság, hanem egy idegen hatalom érdekeit szolgálta,


felismerve, hogy a szocialista-kommunizmus és a liberális-kapitalizmus diktatúrája – saját érdekeit kiszolgáló jogrendszer támogatásával - eladta a nemzet függetlenségét, szellemi és gazdasági javait,


kinyilvánítjuk akaratunkat:


1. a Szent Korona alkotmányisága jogfolytonosságának felfüggesztését jelentõ


1944. március 19-e óta hozott törvények hatálytalanítását, és


2. a hagyományainknak megfelelõ háromszintû jogrendszer életbe léptetését, melynek jelen történelmi idõszakra vonatkozó,


Magyarország Szabadság Alkotmányára épülõ Alaptörvényét


ezennel elfogadjuk és törvényerõre emeljük.



Az alkotmány praeambuluma utaljon legfontosabb alapértékeinkre, a demokrácia, a jogállamiság és az alkotmányosság értékeire. Méltassa ezeréves történelmi múltunkat, a kereszténység szerepét történelmünkben, történeti alkotmányunk értékeit és szerepét. Ezzel kapcsolatban utaljon a Szent Koronára, mint a magyar államiság kifejezõjére. Utaljon továbbá a szabadság és a társadalmi szolidaritás eszméjére, és említse kiemelkedõ szabadságmozgalmainkat is.


A praeambulumot utolsó mondata vezet át a tételes rendelkezésekre annak kijelentésével, hogy a nemzet az Országgyûlés, mint az alkotmányozó hatalom letéteményese által Magyarország Alkotmányaként megállapítja, és elrendeli mindazt, amit a következõ rendelkezések tartalmaznak




4. melléklet (http://szkszhu.szksz.com/Alkkritika4m.pdf): „Magyarország alkotmányának szabályozási elvei” összevetése a Szent Korona Értékrenddel (Hatalomgyakorlásra vonatkozó rész - részlet)

















Hatalomgyakorlási fõtörvény



Szabályozási elvek



B. fejezet


Az államhatalom gyakorlása


1. szakasz


Általános rendelkezések


7. §


(1) Magyarországon a legfõbb hatalom gyakorlói a Szent Korona jog szerinti (de iure) tagjai.


(2) A hatalomgyakorlásban – saját érdekeiknek megfelelõ tárgykörökben – részt vesznek azok a Szent Korona tagok is, akik csak tény szerinti (de facto) tagjai a Szent Koronának.


(3) A Szent Korona tagjai közvetlenül, vagy választott, kötött megbízással (mandátummal) rendelkezõ képviselõiken keresztül – azok érdekvédelmi tevékenységét folyamatosa ellenõrizve –, közvetve gyakorolják a hatalmat.


(5) A közvetlen hatalomgyakorlás eszköze:


a./ Beadvány a Nemzeti Tanácshoz,


b./ népszavazás kezdeményezés a „Nemzetgyûlési képviselõk, Magyarországot nemzetközi szervezetekben képviselõk, valamint Országgyûlési- és az Önkormányzati képviselõk választásáról” szóló 2. fõtörvény szerint.


(6) A közvetett hatalomgyakorlás eszköze:


a./ a Szabadság Alkotmánya hatálybalépését elõkészítõ Elsõ választás,


b./ a megszûnt képviselõ megbízatás esetén idõszaki választás.


(7) A közvetett hatalomgyakorlás szervezeteinek megválasztásáról a „Nemzetgyûlési képviselõk, Magyarországot nemzetközi szervezetekben képviselõk, valamint Országgyûlési- és az Önkormányzati képviselõk választásáról” szóló 2. fõtörvény rendelkezik.



A közvetlen hatalomgyakorlás


A nép közvetlen hatalomgyakorlásának formái a népszavazás és a népi kezdeményezés. A népszavazás és a népi kezdeményezés szabályairól sarkalatos törvény rendelkezik. Az Alkotmánynak ezen intézmények tekintetében az alábbiakat kell tartalmaznia: Népszavazás az Országgyûlés és a helyi önkormányzatok hatáskörébe tartozó kérdésben tartható, azaz országos és helyi népszavazás lehet. Az Országgyûlés hatáskörébe tartozó kérdések közül nem tartható népszavazás a jelenlegi alkotmányos szabályozás szerint megnevezett tárgykörökben azzal a kiegészítéssel, hogy - az Alkotmánybíróság alkotmányértelmezését beépítve - a normaszövegben kizárt tárgyként az Alkotmány módosítására irányuló népszavazás is megjelölésre kerül. Az országos népszavazás a szavazási részvétel mértékétõl függõen véleménynyilvánító vagy ügydöntõ népszavazás lehet. A helyi népszavazás ügydöntõ. Az országos ügydöntõ népszavazás az Országgyûlésre, a helyi népszavazás a helyi önkormányzatokra kötelezõ.




Ez a tanulmány – mellékleteivel - nemcsak a diktátum elvetését jelenti, hanem megmutatja az egyetlen követhetõ utat is, amelyet a Szent Korona Értékrend jelöl ki számunkra.



Ezért hát a „Párhuzamos Alkotmányozás” csak elsõ lépés a rendszerváltáshoz, amely erõvé csak akkor válik, ha



- a Helytartótanács tagjainak több mint egyharmada levetve pártkatona zubbonyát visszaveszi tisztjét, és a választók érdekeinek képviselõjeként nemmel szavat a diktátum hatálybaléptetéséhez, és


- mi mindannyian, akik a Szent Korona tagságot felelõsségnek érezzük, alulról szervezõdve felépítjük az Újjászületett Magyarországot, meggátolva, hogy a diktatúra megosztottságunkkal tovább élõsködjön felettünk.



A „Párhuzamos Alkotmányozás” mai, 4. elõkészítõ élõ adásában ennek részleteirõl beszélek (http://nemzetiegyseg.com/Elotvkozv.html). A 21 órától az adás a Youtube-on is elérhetõ lesz. (A keresõbõl elérhetõ a „HalaszJozsef45” kulcsszóval, a mai dátum alapján.)



Kelt Szegeden, 2011. Jégbontó havának 28. napján.


A krisztusi örök értékrend szerinti magyar szeretettel:


Halász József, a Szent Korona alázatos szolgája









[1] 11 százalék fölött a munkanélküliség - 2011. február 28. 10:39 - http://www.hirado.hu/Hirek/2011/02/28/10/11_szazalek_folott_a_munkanelkuliseg.aspx



Orbán Viktor idõt kér az emberektõl - 2011-02-28 - http://www.echotv.hu/belfold/orban_viktor_idot_ker_az_emberektol_.html





[2] Mesterházy: az MSZP feladata a demokratikus többség megszervezése -


2011. február 26. 13:40 - http://mti.hu/cikk/533764/





[3] A „Magyarország alkotmányának szabályozási elvei” c. irat a diktatúra önkéntes beismerõ vallomása - (http://szkszhu.szksz.com/IBSZ101207.html)