Czike László



El Quro, az Antikrisztus apródja



Igyekszem önmérséklettel fogalmazni, hogy mégse kerüljek fel egy elhamarkodott prevenciós döntés eredményeként még ma az elsõ huszon­öt, ked­vezõ po­litikai széljárás esetén akár már a jövõ hé­­ten likvidá­landó elsõszámú közellenség hétpecsétes várólistájára.


Ej, ráérünk arra még.



Mindazonáltal: elnézésedet kérem a tegezésért, Orbán Viktorral is tegezõdtem, ami miatt sem rosszabb, sem jobb nem lett semmi. Te vagy a fiatalabb, ami jól mutatja, hogy lassanként a komp­­rá­dor széltolók má­sodik-harmadik nemzedéke is úgy viharzik el fe­let­tem, mint a gyorsuló idõ vasfoga e sötét árnyékvilág felett.



Node némi invokáció után lássuk a lényeget.


Ámbátor ez a vélelem kézenfekvõ, azonban csak primitív és olcsó ma­gyarázat le­hetne a médiaszerepléseid alapján kikövetkeztethe­tõ szellemi képességeidre, mégis, igen kevesen büszkélkedhetnek az­zal, ország-világ elõtt, hogy mindkét szülõjük segédmunkás volt.


Te a Friderikusz mûsorában ezzel dicsekedtél.



Amennyiben ez igaz, s nem csak afféle, a szavazók szentimentális lelkületére apelláló sunyi kampányfogás, úgy kétségtelenül nagy u­tat tettél meg, hatal­mas fejlõdésen mentél keresztül. De ne hidd, hogy az elért eredmény abszolút érte­lemben is monumentális.


Negyvenegynéhány évesen még nem kész ember a férfi.



Az arc, a szem, a tekintet a lélek tükre.


Neked különös élességgel van az arcodra írva, ki vagy valójában.


Elmondom, mit látok: honnan jöttél, ki vagy, s mivé leszel.



A nyolcvanas években egy munkahelyemen már megismer­ked­tem azzal a figurával, amely a te torzult karakterednek is a lényege.


Személyiségi jogaira tekintettel – nem használom a valódi nevét.


Maradjunk annyiban, hogy Herr Wasserburger - aki ellentmon­dá­sos „tudományos fõmunkatárs” volt, hisz’ miközben évtizedek óta változatlan eredményességgel kutatta a cserebo­gár halhatat­lan­sá­gát, egyaránt kivívva ezzel az intézet és a szakminisztérium elis­me­rését; közben a legképtelenebb hírek is keringtek róla, pl. a he­lyettesem egy estén szürkületkor sztereo-plánban látta hosszasan vi­zelni õt a Fe­ne­ket­len-tó gyér parti bokrai között – a­ta­visztikus szóhasználat­tal nagyvonalúan csak Hugyáknak ne­vez­te el a kap­pan­­han­gú KISZ-titkárt, szellemesen utalva ezzel a megszólítással a vizelés spissegõ hanghatására, ami nyelvileg az illetõ eredeti ne­vét képezte le. Igazgatónk – nem kevés szarkaz­mus­sal – fenéken lõtt flamingóként aposztrofálta „Hugyákot”, aki a vezetõi értekezle­teken (hisz’ a négyszög tagja volt!) minden al­kal­mat megraga­dott, hogy a legátlátszóbb hazugságokkal szerez­zen pénzt a KISZ-szer­vezet számára, fedezendõ a fedõ célzattal tár­sadalmi munkának el­keresztelt ivásza­tok és XXX-es rendez­vé­nyek jelentõs költségeit.



Szóval nem tudom, mire jó ez a dupla segédmunkás származás.


Ezzel a pedigrével elég nehéz lesz a viszonylag könnyû bejutás u­tán benn is maradnod az eurokommunista világelit-körben, ahol ma már a meroving királyi vérvonal, a fekete-nemesi származás s a ban­kár õsökkel való hivalkodó büszkélkedés a követendõ sikk.


Mondanék erre néhány példát a történelembõl:



A Kennedyek gazdasági és politikai ereje a fáma szerint valójában egy klán a 13 illuminátus vérvonalból, mindenesetre a dinasz­tia gyökerei többszáz évre nyúlnak vissza. Bill Clinton elnök állítólag balkézrõl Rockefeller-ivadék volt, akit módszeresen, elõre megter­vez­ve, eleve elnöknek neveltek ki. De korábbi példák is akadnak hatalmi zabigyerekek tudatos felépítésére. Ha hinni lehet a legú­jabb törté­ne­ti kutatá­sok eredményeinek, akkor III. Napóleon – a késõbbi mexikói császár – balkézrõl Rothschild-származék volt. Netántán a világtörténelmi értelemben meghatározó politi­kus-ban­kár család­nak az ivadéka volt Haynau labanc táborszernagy is, a­kinek feladatául a szabadságharc utáni vérgõzös megtorlás vég­re­haj­tása jutott. A sor azonban még tovább is folytatható, állítólag Adolf Hitler, a fa­­sisz­ta nagynémet állam kancellárja apai ágról a bécsi Rothschild­ báró törvénytelen gyermeke volt. (Bár egy teg­na­pi olvasmányom szerint nem biztos, hogy Rothschildról, in­kább va­lami Schicklgruberrõl lehet szó.) A történelmi hitelesség érdekében azt is meg kell állapítanunk, hogy Lenin, Trockij és Sztálin, s azu­tán a többi szovjet vezetõ, egészen a kommunista rendszer vir­tu­ális összeomlásáig – legkevésbé sem rendelkeztek nemesi pe­dig­rével. A kacskakezû, kisebbségi komplexusos, paranoiás Sztálin, még Joszip Visszárionovics Dzsugasvili néven, postarablóként mû­­ködött az Urál-hegységben, feltehetõleg itt sajátította el a kom­­mu­nista illegalitás és a hatalom gyakorlatát, s választotta ki a megfe­le­lõ humán erõforrásokat, akik késõbb - a már pártfõtitkár – Sztá­lin legszû­kebb ka­­bi­netjét alkothatták. Megjegyzem: Magyar­or­­szá­gon az illegális kom­munista párt kemény magja zömmel ha­sonló mar­talócokból szervezõ­dött, s jutott uralomra Kun Béla és Sza­mu­elly Tibor vezetésével 1919-ben, Tanácsköztársaság fedõ­né­ven, a­mely köztörvényes mentalitás és kormányzási praxis ma már sze­lídebb, legális, „de­mokratikus” köntösben, de sajnos tovább él.



Lenin és Trockij, csak a kínálkozó kalandra váró kozmopolita anar­chisták lé­­­vén, egy­részt jó pénzért bármire kap­ha­tók voltak, más­részt késõbb egymást nyírták ki. Lenin „hivatalosan” vérbajban halt meg, Sztá­lint vélhetõen koholt pártutasításra, önként meg­mérgezték, Troc­kijt pedig Amerikában jégcsá­kánnyal végezték ki.


Íme, ezek a kommunizmus személyzeti mélygyökerei.



A hivatalos miniszterelnöki kijelölésedet megelõzõ gyorstalpaló 2 he­­tes kur­zus, másszóval a Rasmussennél tett tapogatózó lá­to­gatás – netán „szaktanfo­lyam”? – hosszútávon nem vált­hat­ta/­vál­­totta ki, és nem helyettesítheti/he­lyet­­tesíti az elõkelõ szár­­ma­zást, ami igazából a személyes világelit-klubtagságod táv­lati ga­­ran­­ciája lehetne. Vagy netán majd hetven-egynéhány évesen az­zal akarsz dicsekedni cserepedõ – sic Medgyessy – unokáidnak, s már ö­re­gecskedõ feleségednek, hogy Te még személyesen élve lát­hat­tad a nagy Ras­mussent, aki történetesen a Bilderberg-csoport el­nöke? Te viszont lényegében semmi több nem vagy, mint egy ap­rócska klán apródja, akit a történelmet visszafordítani, a Földet a sar­kából kiforgatni kívánó erõk neveltek ki a Magyarország fel­szá­molását szervezõ dicstelen projekt élére.



Ez is mutatja, hogy a Te dupla segédmunkási származásod, amire oly fene böszme vagy, történelmi léptékben semmit nem ér. Ebbõl is látszik, hogy a ti kis projektetek – mármint Magyarország fel­szá­mo­lá­sa – kívül esik az európai és a globális politika fõsodrán, s i­ga­zából legfeljebb csak kétségbeesett partizán-akciónak tekint­he­tõ, ami ki tudja milyen indítékból, parciális érdekeket szolgál.


Segédmunkásokra nyilván csak segédfeladatokat szoktak bízni.



Nos, miután elvégeztették veled a népeltüntetés égbekiáltó (-bûn) feladatát, menesztenek, mint egy mórt, vagy egy velencei kalmárt. Eszköz vagy tehát, egy paranoiás-eszement klán végrehajtója, a­kik - amint látjuk – sikeresen elhitették veled, hogy a kád-és ka­szakõgyártáson túl egy egész ország felszámolására is alkalmas vagy. S te elhitted, hogy ez mások érdekében egy méltó küldetés. Mert nem lehet, hogy komolyan higgy mindabban, amit ország-vi­lág e­lõtt nekünk elõadsz. Nem hihetõ, hogy komolyan higgy a szá­nal­mas halandzsában, amit az országgyûlésben elszónokolsz. In­kább valószínûsíthetõ, hogy ezek a blõdlik, ezek a böszme szóvi­rá­gok kizárólag az egyszerû nép hasba akasztására fogalmazódnak, hogy megmentsenek téged az azonnali leleplezõdéstõl. Mert expo­zé­idnak nincsen tartalmi összetartása, nincsen gondola­ti gerince, mert nincsen ország-jövõképed, mert követett ideálképeid rendre hamisak, minden érvelésed üres locso­gás, amelybõl hiányzik a hi­te­les, fogyasztható eszmei mondanivaló.


Mintha csak a másnapi haladékért beszélnél mindennap…



Mert az ember maga a stílus. A stílus, ahogy él és beszél, amilyen „lifestyle design” szerint alakítja maga és a környezete életvitelét, s amilyen példaképeket választ magának, önmagával és a világgal szemben megfogalmazott vágyai, elképzelései kivetítésére. Mert a „stílus” meghatározói mindazok a verbális és testbeszéd elemek, a­­melyeket az ember ugyan minden megnyilvánulásában önkénte­le­nül választ, de amelyekben valahol mélyen, a mélytudatában ta­lán tényleg „hisz” is. Az ember külsõ megnyilvánulásai belsõ rend­jé­nek vagy éppen káoszának valóságos leképezõdései. Neked nem­csak minden szavad hiteltelen, hamis, hanem a testbeszéded is á­rulkodóan fel­színes belsõ gondolatiságról, vagyis totális rende­zet­lenségrõl tanús­kodik. Minden „csípõbõl leadott” válaszod primitív panel, amelynek sem a hitelesség, sem az eredetiség nem követel­ménye. Minden mondatodnak csak az a szerepe, hogy kövessen, s megelõzzön egy-egy másikat, amelynek szintén se füle, se farka. A beszéded így csak üres idõhúzás, hogy addig se a másik beszéljen, a feltételezett, potenciális másik, aki értelmes gondolatokkal tölt­hetné ki a gondolati ûrt, amit az agymûködésed maga(d) körül ge­nerál; illetve, hogy megakadályozza mások kellemetlen kérdéseit. Az „Óh, nem!” kezdetû válaszok jól mutatják a kór elõrehaladott voltát, a fejedelmi többest, amellyel a fõápoló a mindennapokban az életfogytiglan elmegyógyintézeti kezelésre ítélt népéhez közelít.



Az embert nagymértékben meghatározzák a választott példaképei. A­kiknek-amelyeknek még akkor is engedelmeskedik, amikor nem is gon­dol er­re. Ezek a példaképeink vagy valamilyen megalapozott hit­ben, vagy a minden belsõ terünket betöltõ szubjektív (elborult-be­zá­ró­dott) „ego”-ban, vagy az anyagelvû semmiben gyökereznek.


Rögtön megmagyarázom.



A személyiség méretei „testre szabottak”.


Nem mindenki bír (el)viselni „akármekkora” személyiséget, és nem min­­den­ki személyisége képes befogadni a teljes Univerzumot. Azt a teret kell „gazdaságosan”, racionálisan betöltenünk, amit a Te­remtõtõl erre a célra kaptunk.


A fák nem nõ(het)nek az égig…



De néha mintha mégis.


Néha mintha mégis óriások kényszerülnének a kommunista zub­bony kényszerébe, és mintha törpék kapnának tévesen tág teret.


Mert Isten mindannyiunkat próbára tesz – kutyaharapást szõrivel.


Megtanít bennünket hinni: minden csak Istennek lehetséges.


Övé az ország; a hatalom és a dicsõség – mindörökkön örökké.



Hinnünk kell a halhatatlanság, az örök élet biztonságában, hiszen ha nem hiszünk, nem vagyunk többek lelkes állatnál. Az embert nem önnön nagyszerûségének, tévedhetetlenségének hamis érzete különbözteti meg az állattól, hanem, hogy képes felismerni az õt (is) teremtõ Istent, s képes felismerni a teremtés csodáját. Hogy képes át­látni és belátni: ez az anyagi (és szellemi) világ a legtö­ké­le­­tesebb mindenható alkotó intelligencia, Isten egyedülálló mûve, aki gondoskodó szeretetével arra hívta meg a saját képére és ha­son­latosságára teremtett embert, hogy – amennyiben kiérdemli – társa legyen az alkotás minden dicsõségében.


Egész életünk arról szól, hogy elfogadjuk-e Isten meghívását.



Hiszel-e Istenben, a Mindenség teremtõjében?


Hiszel-e teremtõdben, a teremtõ-gondviselõ, szeretõ Jóistenben?


Ez a legfõbb kérdés, mert az erre adott válasz különbözteti meg az embert a vegetatív véglénytõl. Aki nem hisz, szellemi értelem­ben csak elõember – függetlenül attól, hogy ragadozó vagy vegeta­ri­ánus, jobb vagy bal­oldali, tõkés vagy csak másodrangú „pol­gár”-e -, akire nemhogy egy egész országot, de még a kád-és kaszakõ­gyártást sem volna szabad rábízni. Mert a hitetlen ember vegetatív klón, akibõl akárhány egyforma is lehet – mi több, van is -, és mi­vel csak evilági célok vezérlik, transzcendens erkölcsi normák hí­ján, korlátlan felelõtlenségében, képes bármilyen aljasságra.



Izraelitának lenni irdatlan nagy felelõsség.


A héber Isten választott népe. Kiválasztatott a népek közül, hogy belõle szülessen minden népek megváltója, Jézus Krisztus. Orto­dox vagy neológ zsidó hitûnek lenni ma már kortévesztés, de mé­g­is tiszteletre méltó, mert a zsidó egyistenhitbõl ered a keresztény­ség. Azonban Jézus Krisztus óta a keresz­ténység a legmodernebb hit. Az a hit, amely a legigazabb választ adja a történelmi kor – az Armageddont, s az Elragadtatást köz­vet­lenül mege­lõzõ Tech­nok­rá­cia, a nagy hiteha­gyás kora – égetõen sürgõs, súlyos kérdéseire. Anakronisztikus a Messiás (elsõ) eljövetelét várni, amikor egy­szer már el­jött, kétezer évvel ez­e­lõtt, és csak el kellett volna fogadni a tanítását, akkor ma nem lenne hitehagyás, háború és nem lenne „világvége”-hangulat.


De Te tudtommal nem vagy zsidó hitû…



A közelmúltban kijelentetted:


„Mária levette a kezét Magyaror­szág­ról!”.


Ez két vonatkozásban is elfogadhatatlan kijelentés, ugyanis ebbõl nyilvánvaló, hogy Te nem lehetsz keresztény sem, hiszen Szûz Má­ria - Jézus Krisztus, a második isteni személy édesanyja, a Nagy­boldogasszony – Szent István királyunk ajánlásából Magyarország védõszentje, az Úr színe elõtt. Te nyilván ebben sem hiszel, vagyis tagadod a magyar államalapítás szakrális gyökereit. Igaz magyar ember ilyet nem tesz, már csak azért sem, mert ezzel egyrészt sér­ti a nemzeti hagyományainkat, másrészt lelkükben is megalázza a keresztény magyarokat, akik hisznek mennyei gyökereinkben. Ha a megint csak félre sikerült mondásoddal azt kívántad volna hang­­súlyozni, hogy lejárt a hit idõszaka, mert hitbõl nem lehet országot „építeni”, alaposan melléfogtál, mert Magyarország min­dig erõs hi­tébõl épült újjá, mikor a Sátán bármilyen színezetû szolgái le­­rombolták, mert útjukban volt. Most is a hitünk fog megmenteni bennünket tõled, Mária közbenjárása és Jézus Krisztus kegyelme.



Horn Gyula egyszer azt mondta:


„Nem tisztességes ember, aki életében legalább egyszer nem volt kommunista.” Megtoldanám ezt azzal, hogy aki nem hisz Istenben, az legyen legalább kommunista. Mert nemcsak arról van szó, hogy valamiben mégiscsak hinni kell – hiszen, aki nem hisz, nemcsak hitetlen, de hiteltelen is! -, de arról is, hogy aki nem hisz a feltá­madásban és az örök életben, de mégis erkölcsös embernek hi­szi magát, annak minimum Marx és Engels anyagelvû (munkaér­ték­elmé­letû) erkölcsiségét el kell fogadnia, tudniillik azt az alapel­vet, mely szerint értéket csak az emberi munka állít elõ. Aki nem hisz az égi erköl­csi normákban, az legalább higgyen az evilágiak­ban, a „földhöz ragadtakban” – legyen kommunista. De hiszen Te kommunista sem vagy! Te csak botcsinálta tõkés vagy, aki sem­mi­lyen hagyományos ideában nem hiszel, s csak az újgazdag hamis­ságot, a tõke nemlétezõ értéktermelõ képességét hirdeted. Pedig a tõke semmilyen értéket nem állít elõ; csak abban szerzett több év­százados rutint, hogyan kell a rabolt pénzzel még több pénzt rabol­ni. Ez nem klasszikus érték, sõt, maga a pimasz értéktelenség.


A kamatszedést a zsidó vallás és Jézus Krisztus is tiltotta.



A Te gondolataid kísértetiesen hasonlítanak néhai John Lenno­né­ihoz, aki az emberiség jobb jövõjét – no nem a globalizációban, de mégis – az egységesülõ, eggyé váló világban látta. Mert John Len­non – minden zenei zsenialitása ellenére – kisstílû anar­­chista volt, amit belülrõl parttalanul kiáradó egoizmusa táplált. „I don’t beli­e­ve” címû dala végén ki is jelentette: „Csak önmagamban hiszek.”



Nem vagy sem egyistenhívõ, sem keresztény, sem kommunista.


Sûrû deklarációd: „A köztársaságért!” – csupán hangzatos blöff.


Méghozzá olcsó és ócska blöff, mert a „köztársaság” jelszó ma már senkit nem lelkesít; 218 évvel ezelõtt is csak az anarchista fran­ci­a csõcseléket lelkesítette, a Robespierrék külföldi pénzzel lefizetett mar­ta­lócait, akik lerohanták a Bastille-t, ahol a király rendõrsége csak néhány elmeháborodottat tartott fogva, õket sikerült „ki­sza­badítani”, majd az õrület ténylegesen rászabadult az egész or­szág­ra. Azután guillotine alá küldték Lajos királyt, s feleségét, Mária-Antoinette-t, akik az akkori Európa legfelvilágosultabb uralkodói lé­vén, a szegényeket támogatták, így szinte korai szociáldemok­ra­tá­nak voltak mondhatók. Épp azért kellett õket kivégezni, hogy a monarchia felszámolásával az utolsó akadály is elháruljon a nem­zetközi spekulatív pénztõke térhódítása útjából. Késõbb a Lenin – szintén internacionalista pénzbõl finanszírozott - pribékjei ugyani­lyen célból likvidálták az orosz Romanov dinasztiát, s építették fel a történelem el­sõ kom­munista államát, a Szovjetúniót, amely ké­sõbb a Magyar Népköztársaság állami berendezkedésének és poli­ti­­ka­i kontraszelekciójának is kötelezõ mintájául szolgált, s amely­nek ti, „fényes szellõk”, személyesen is a késõi kreatúrái vagytok. Az egykori­ nép­­köztársaságban Te és aprócska klá­nod - legalábbis a ha­mis rendszerváltás óta - már nem hisz­tek, vi­szont Te hi­szel „a harmadik Köztársaságban”, ami a nagy polgári semmi üres szino­ni­mája, s melyet lelkesítõ jelszóként használni nem egyszerû kortévesztés csupán, de kifejezetten po­li­tikai blõdli.



Ki vagy Te, aki sem az egyistenhitet, sem a kereszténységet, sem a szociáldemokráciát – ma érdemtelen nagytõkés vagy! -, sem a mar­xi ko­mmunista eszméket nem vallod magadénak? Ki vagy Te, aki gróf Batthyány Lajos, ’48-as mártír miniszterelnökhöz hasonlítod magad, miközben ma az egész magyar nemzetet teszed mártírrá?!


„Hazafi vagyok, reformer és demokrata.” – nyilatkoztad magadról.


Tényleg, s mi még, ki és mi vagy valójában? Amikor nem pózolsz?


Csak nem El Quro, az Antikrisztus krampusz-vigyorú apródja?



Ébredj hát rá végre:


A fészkes fenének sem kell a Te demok­ráciának csú­folt neo­li­berális diktatúrád, a te mensevik banánköztársaságod!


Suszter maradjon a kaptafánál, Te a kád-és kaszakõgyártásnál.


Egy fenéken lõtt flamingónak még ez is fényes karrier.





Vác, 2007. február 16.



Czike László