ÚJ SZÍNHÁZ! Avagy az ami a háttérben van!
- Részletek
- Bodó Kirchsteuer Attila
- Találatok: 1119
MI ÁLL A HÁTTÉRBEN?
Nem a politika furakodott a színészek közé, hanem a megfelelési kényszer által egymást túllicitáló elvtelen és pózoló csahos filoszemitizmus! A fõvárosi "színházi világ" érintett részét összerántotta és egységbe gyúrta a mindenek felett álló etnocentrikus kohéziós erõ, az ösztönökbe vésett évezredes önvédelmi reflexek parancsa .Gondolkodtam ezen az egészen! Rohangálunk cédulákkal mint az óvodások, hogy legyen végre a magyar nemzeti oldalnak a magyar nép fõvárosában egy nemzeti szellemû színháza. A judeobolsevik gyökerû budapesti kriptozsidók ugyanezt teszik, csak éppen ellenkezõ elõjellel. Ahogy valaki megjegyezte "õk félcédulákkal rohangálnak".
Azt hiszem, ott van a baj, hogy az "urbánusok" között sokan, sõt majdnem valamennyien elfelejtették, hogy a XIX.-ik századi zsidó emancipációban nincs olyan záradék, hogy a magyar fõváros feletti teljes (!) kulturális hegemóniát a magyarság valaha is átengedi a fõváros zsidóságának és azok leszármazottainak.
1948.május 14-e óta nincs "galut, diaszpóra kényszer". A zsidóságnak megszûnt a kényszerû szétszóratása, ahogy errõl ez az igen tiszteletreméltó ember is beszél.
http://www.youtube.com/watch?v=-M_dEjjNpBU
Jeruzsálem egy sziporkázó kultúrváros és a zsidóságé. Budapest szintén egy ragyogó kultúrváros, de a magyarságé. Nos ezt kérem figyelembe venni és akkor még aláírásokat sem kell gyûjtögetni, mert ezután minden magától fog értetõdni!
Kedves Honfitársaim!
Nekem semmi bajom a zsidókkal. Nagyon szeretem õket. Nekem bajom csupán a kotnyeles aláírás gyûjtögetõ, hisztérikus kriptozsdókkal van. Azokkal, akik azt hiszik, hogy a budapesti zsidóság jóváhagyása kell színház vezetõk kinevezéséhez. Ezek a szerencsétlen megtévedt, szerepzavaros, térben és idõben dezorientált kriptozsidók összetévesztik a helyet és a szerepeket. Tarlós István fõpolgármester nem Jeruzsálemben, hanem Magyarország fõvárosában, egy magyar színház élére nevezett ki igazgatót és intendánst. Akkor lehetne jogos a felháborodás, ha Tarlós István a nyári zsidó fesztiválok forgatókönyvének megírását akarná saját hatáskörébe rendelni.
Érdekes ilyen tiltakozás valahogy Kertész Ákossal kapcsolatban nem volt. Kertész Ákos azt mondta "a magyar nép „genetikailag alattvaló", „röfög és zabálja a moslékot, ...stb".
Dörner György soha nem mondott olyant, hogy a zsidó genetikailag alávaló. Ennek ellenére "szélsõségesnek" kiáltották ki. Úgy látszik azok, akik Dörner ellen tiltakoznak, de Kertész Ákos ellen nem tiltakoznak , azok nem tartoznak a magyar "genetikai alattvalók" körbe. Õk feltételezhetõen a küldetéstudattól vezérelt kiválasztottak körének tagjai.
Budapest belterjes kriptozsidósága a rendszerváltozás idején különleges átalakuláson ment keresztül. Amikor a rendszerváltozás elõtti éjszakán fejüket álomra hajtották még judeobolsevikok voltak. Másnap mire felébredtek urbánus, liberális, haladó értelmiségiekké lettek.
Nekünk itt Magyarországon ugye remek zsidóink vannak? Fõleg akkor, ha az árokásáshoz lapátokat lehet osztogatni.
Mitõl tartanak a tüntetõk?
A tüntetõk nagybecsû tábora attól tart, hogy Csurka István által képviselt irodalmi vonal és színjátszás, amely nem csupán magyar nyelvû, de magyar tartalmú és lelkületû is megdöntheti a budapesti magyar nyelvû liberális és transznacionális zsidó színjátszás budapesti hegemóniáját. Ez a fenyegetõ érzés pedig megkongatta a vészharangokat a budapesti liberális és transznacionális, kozmopolita zsidó kultúrpáholyok tagjainak ösztönvilágában. Hát ezért olyan nagy ez a rikoltozás!
Még valami eszembe jutott !
Ezsdrás/Ezra és Nehémiás korában, i.e. VI. században, amikor Jeruzsálemben a zsidók megkezdték a második Nagytemplom alapjainak lerakását nem engedték, hogy a számáriaiak, illetve a szamaritánusok ebben részt vegyenek, annak ellenére, hogy a szamaritánusok vallása is zsidó vallás volt. Azt mondták, hogy a szamaritánusok etnikai értelemben nem zsidók, nem Izrael fiai, nem a kiválasztott nép tagjai. Ez példája volt az etnocentrikus "judeo-toleranciának". Mi most végre saját fõvárosunkban a magyar szellemû színjátszásnak akarjuk teret adni és azt újraépíteni. Mi lenne akkor ha mi viselkednénk úgy a zsidókkal mint ahogy egykoron õk viselkedtek a szamaritánusokkal? De nem errõl van szó! Sajnálatosan arról van szó, hogy minket magyarokat néznek saját hazánkban, saját etno-szociokultúránkban szamáriaiaknak.
A nagy próféta Jesájáhu így dorgálta a zsidóságot "rombolóid és pusztítóid közületek valók". Ez az igazság a próféták kora óta semmit nem változott, de különösen itt Budapesten!
Elnéztem a tömeget az Új Színház elõtt, ahogy Dörnert szidalmazzák. A tömegösztön ott hörgött kiabált, de mégis valami nagyon régrõl és távoli messziségbõl üzent. Ez maga volt az egykori Pilátus elõtti tömeg XXI. századi budapesti feltámadása. Feszítsd meg, feszítsd meg, keresztre vele, kiabáltak akkor a zsidók. Levele levele, kiabáltak most ugyanattól az undok ösztöntõl áthatottan, ugyanazok az arcok ugyanazzal a gyûlölettel.
Végül, utolsó gondolatként.
Budapesten az elmaradt rendszerváltás terhes hozományaként etno-szociokultúrális háború zajlik. Magyarságra oktrojált bolsevizmus több generáció óta döntési pozícióban lévõ egykori mesümed judeobolsevik tényezõi és azok leszármazottai most leporolt zsidóságuk harci pajzsai mögé bújva próbálják generációs kiváltságaikat megvédelmezni. Minden ellenfélre azt kiáltva "antiszemita". Ez olyan biológiai védelmi reakció részükrõl, mint a tintahal amikor veszélybe kerül festéket lövell ki ellensége megtévesztésére. A budapesti zsidók az antiszemitázás, fasisztázás és egyéb ostobaságaikat ürítik magukból, miközben emblematikus figuráik azt hirdetik, hogy "a magyar nép „genetikailag alattvaló", „röfög és zabálja a moslékot, ...stb ".
Vegyük elõ Szabó Dezsõ a jobboldali radikalizmus egyik írójának esetét (idézet).
Megkérdezte egy újságíró: "
- És az antiszemitizmus?
Szabó Dezsõ legyintett a kezével!
- Az antiszemitizmus: csalás, Megalománia. Százötvenmillió szemita van, ezekbõl csak tízmillió zsidó. Hát én egy két zsidót utálok, már antiszemita vagyok?
-A zsidók csinálják az antiszemitizmust, hogy eltereljék különbözõ felelõsségek vállalásáról a figyelmet. Nem vagyok antiszemita"
(Az interjút Réti Sándor készítette: megjelent a Pesti Posta, 1937. november 3. számában.) Ez azóta sem változott!
Helyre kell õket tenni! Ilyen egyszerû!
Ebben az országban a magyarságnak, a magyar kulturának, a magyar értékrendnek és esztétikának van és lesz a jövõben is prioritása!
Hogyanis vagyunk ezzel az "antiszemitizmussal"
Sem Csurka, sem Dörner nem "antiszemitább", mint Tomás de Torquemada, aki halachikus értelemben zsidó volt mégis zsidózott! Marx teljesen zsidó volt, mégis megírta a "Judenfrage" zsidókérdés címû tanulmányát. Fjodor Mihajlovics Dosztojevszkij, minden idõk legtöbb nyelvére lefordított és legolvasottabb orosz írója szintén zsidózott a "Jevrejszkaja Vaprosz" (fonetikusan) zsidókérdés címû írásában. De zsidózott Luther is a "Von den Juden und ihren Lügen", Zsidók és hazugságaik,1543-ban megjelent munkájában és Fredrich Hörderlinrõl is Wagnerrõl nem is beszélve. De nem sorolom mert hetekig írhatnám a neveket!
Ha még kiváncsi valaki arra, hogy kik zsidóztak, akkor itt van egy csokorravaló:
Ne feledkezzünk meg F. M. Dosztojevszkij " A ZSIDÓKÉRDÉS" /Pro et contra/ 1875 évi írásáról sem!
(idézet) "Negyven évszázados múlttal bíró népnek, mint a minõ a ZSIDÓ, régi történetét megismerni talán nagyon nehéz munka - én nem tudom-.
Egyet azonban biztosan tudok, azt ugyanis, hogy sehol a világon nincs még egy nép, mely annyit panaszkodnék sorsára, mely oly szakadatlanul - minden lépésnél és minden szónál - megaláztatása, szenvedései, mártírsága miatt jajongana, miként a ZSIDÓK.............."
Köszönöm a megértést és a toleranciát!