Gondolkodási mód (paradigma) váltás a gyakorlatban
- Részletek
- Dr. Halász József
- Találatok: 1038
Gondolkodási mód (paradigma) váltás a gyakorlatban
A szenvedhetetlen iga levetése a szabadságnak csak a lehetõségét adja meg.
A lehetõséggel élhetünk úgy, hogy megvalósítjuk a szabadságot, de élhetünk úgy is, hogy visszavesszük az igát.
Épeszû ember az elõzõt választja.
Az EU, az IMF és a NATO tagságunkkal ránk erõltetett szenvedhetetlen iga most önmagától leszakad1. Ezt elõsegíthetjük tagsági viszonyunk megszûntetésére irányuló népakarat kinyilvánításával, és az országok természetes együttélését jelentõ kapcsolatrendszer kialakításával. Erre szolgálnak a népszavazásokat elõkészítõ aláírásgyûjtések.
A szabadság lehetõsége tehát mindenképpen a kezünkben lesz.
Arra készülnek fel ezeregyszáz éve azok, akik a szenvedhetetlen igát az emberiségre tették, hogy a szabadság lehetõségével soha ne élhessünk.
Ezt legutóbb a diktatúra egyik válfaja, a szocializmus-kommunizmus bukásával kaptuk meg. Akkor a diktátorok megtévesztettek bennünket, és visszavettük az igát a diktatúra másik formájával, a liberális kapitalizmussal.
Most a liberális-kapitalizmus bukott meg.
Ismét választhatunk: az egyetlen megmaradt diktatúra-forma, a liberális-kapitalizmus visszarendezõdésének elõkészítésével felkészülünk az iga visszavételére, vagy élünk végre a lehetõséggel és megteremtjük a Szabad Magyarországot.
A szocialista-kommunista diktatúra bukása óta a magyar kormányok a visszarendezõdés elõkészítését végzik. Antall és Boross alatt befejezõdött a mezõgazdaság tönkretétele és elkezdõdött az ország vagyonának átadása (nem eladása) az igagyártóknak. Horn és Orbán elsõ uralkodása elõkészítette a hivatalos gyarmattá válást, majd a Medgyessy-Gyurcsány-Bajnai trojka bebetonozta.
A gyarmati sor visszavonhatatlanná tételének politikai és gazdasági biztosítékait most hozza létre Orbán Viktor Brüsszelben és New Yorkban2.
Vagyis az új igát már elkészítették. Ez még szorosabb, szenvedhetetlenebb, mint a jelenlegi, amit szorosabbra húztak a megszorításokkal, azért, hogy az újat – amibe átöltöztetnek bennünket - ne érezzük azonnal halált hozó maszknak.
Azt akarják elhitetni velünk, hogy igaviselésre születtünk, nem tudunk iga nélkül élni.
Ez aljas hazugság!
A magyarság a Szent Korona Értékrenddel megkapta a Világ Teremtõjétõl az iránymutatást (az Alkotmányt) az iga nélküli, szabad életre, amelyet hagyományaink a mindennapi élet szabályozásának irányelvévé (Alaptörvénnyévé) formáltak.
Az elmélet bizonyítása a gyakorlat.
A Szent Korona Értékrend olyan eszme (elmélet), amely úgy ad minden élethelyzetre megoldást, hogy azok szerves egységet alkotva egymáshoz kapcsolódnak, vagyis az Értékrend rendszerszemléletben szabályozza a társadalmi együttélést.
Ennek az elméletnek a gyakorlattá válása alapvetõ gondolkodási mód (paradigma) váltást jelent, mert
- az állam és az ember szabadságát örök és változtathatatlan alapértéknek tekinti,
- a hatalomgyakorlást és a mindennapok szabályozását alulról építi,
- a hatalomgyakorlás, a mindennapi élet szabályozása, valamint az örök és elidegeníthetetlen értékek tulajdonlása és birtoklása a Szent Korona tagok (az államalapító és az államalkotó nemzetek tagjai) kizárólagos joga.
A szabadság visszaszerzéséért tenni kell, tudatosan felépített, összehangolt munkával, amit a településeken kell elkezdeni.
A szabadság visszaszerzéséért meg kell szabadulnunk az ezeregyszáz éves lélek- és agymosás mocskaitól.
A szabadság visszaszerzéséért értelmünket és érzelmünket össze kell hangolni.
Miközben a Települési Törvényt elõkészítjük, számtalan olyan fogalommal találkozunk, ami igazi jelentését ki akarta a diktatúra törölni lelkünkbõl és tudatunkból azért, hogy meggátolja szabadságunk visszavételét.
„Egy nemzet ereje a kimûvelt emberfõk sokaságában rejlik.” – mondta Széchenyi István. A Szent Korona Értékrend Akadémiát azért hoztuk létre, hogy a Szabad Magyarországot a hagyományaink szerint élõ „kimûvelt emberfõk” teremtsék meg, önmaguk, családjuk, nemzetük boldogulására.
Az elsõ fokozat adja meg az alapot a fogalmak igaz értelmezésének rendszerbe szedésével.
A második fokozat a Települési Törvényekkel alulról felépülõ önigazgatási rendszer kialakításának a munkaanyaga.
Az irányelvet és az ebbõl eredõ iránymutatásokat közvetíti „Az új világtörténelmi korszak paradigmája a Szent Korona (A Szent Korona Értékrend alkalmazásának magyar és nemzetközi jogszabálytervezetei)” c. gyûjtemény.
Aki saját települése Szent Korona Értékrend szerinti Törvényének elõkészítõ anyagát elolvassa és a fogalmak hagyományaink szerinti értelmét magáévá teszi, megérzi és megérti azt a felszabadító tisztaságot, amit a szabadság jelent, és rájön, hogy miért a Szent Korona Értékrend az új világtörténelmi korszak gondolkodási módja (paradigmája).