Az özvegy fia
- Részletek
- Czike László
- Találatok: 932
Czike László
Az özvegy fia
Habsburgok
Szeretni kell ezt a népet, bármily’ gyarlóságokat is produkál.
Nem a magyarság – egyébként kétségtelenül meglévõ – lelki különcségeivel, tutyimutyiságával, élhetetlenségével, „állami gondoskodási szükségletével”, stb. van a legnagyobb probléma. Aki csak ilyennek látja a nemzetet, az egyéb aljasságra is képes. A magyar népet - alkati hibáival együtt is - csak még inkább szeretni kell, a maga kétségtelen együgyûségében és felelõtlenségében is. Elõször is: ez a nép mindig ilyen volt. Csakhát 1526 elõtt még voltak szakrális királyai, többnyire érdemtelen, mégis felelõs nemessége, harcos elitje; - ám amikortól a Habsburgok „eluralkodtak” Magyarországon, a nemzet összezavarodott, színtelen „rabszolga-masszává” vált; s mivel a vezetõi lepaktáltak a bécsi udvarral és „megélhetési nemesekké” váltak, korrumpálódtak, lealjasodtak: a magyar nép - vezetõk, vezetõ elit és „nemzeti eligazítás” nélkül, magára maradt.
A Monarchia „éléskamrája” lettünk, a polgárosodás esélye nélkül.
Szerencsétlenség
Az igazi, végsõ szerencsétlenség azonban - sajnos – még csak nem is a Habsburg-uralomban gyökerezett. Az ország a Monarchiában ugyanis jól-rosszul betagozódott a nemzetközi munkamegosztásba, ezáltal a magyar nép – mint jobbára kivételes mezõgazdasági teljesítményébõl élõ, feudális közösség – viszonylag „eredményesen konszolidált” gazdasági és társadalmi viszonyok között élhetett. A szerencsétlenség abban állt, ami a Habsburgok után jött. A tradicionális életközösségek, struktúrák gazdasági és morális válsága, a hagyományos társadalmi és nemzetközi munkamegosztás szétesése, a gátlástalanul libertariánus, új, individualista/egoista életfelfogás gyors térhódítása, a futótûzként globálissá terebélyesedõ össztársadalmi káosz. A hagyományos emberi értékrend teljes felborulása. A voltairei-luciferi (= a „Fényhozó”) „megvilágosodás”, az illuminizáció lényege nagy vonalakban, hogy az emberi értékek helyébe a profitszerzés, a vagyonosodás; a hit helyébe az elképzelt „tudásalapú társadalom” bûvölete, Isten helyébe a pénzfétis, mint általános bálvány egyezményes imádása lépett. (Megjegyzésem: lényegében mindezt együtt nevezzük „polgárosodás”-nak.) A tragédia szellemi magva a nemzetközi szabadkõmûves eszmék, és a politikai összeesküvés gyors, szinte ellenállás nélküli térhódítása volt; ami – a kõmûvesek terveihez „méltón” - alapjaiban rázta, s változtatta meg a félfeudális világot (vö. Kommunista Kiáltvány), mindenekelõtt Európát, azon belül is legfõképp’ a Kárpát-medencét. Amely ma is Európa szíve, politikai, üzleti és kulturális központja lehetne, ha a szerves önfejlõdés révén kialakult természetes isteni rendet nem borítják fel világfelforgató, térképátrajzoló anarchista szabadgondolkodók, akiknek minden csak széjjelzúzva, felaprózva, atomizáltan megosztva, legyengítve és ellehetetlenítve jó. Akik fixa ideája, sõt, beteges mániája, hogy „építési tervrajzaikkal” folyamatosan szétzilálják a társadalmat; emberidegen, torz struktúrákat hozva létre - lényegében Lucifer tollbamondása alapján.
A tragikus események a következõképp halmozódtak egymásra:
Szabadságharc
Az 1848-as európai forradalmi láz, a felvilágosult szabadkõmûves ragály, ami az amerikai függetlenségi háború és a francia forradalom gyõzelmét követõen, Mazzini és Garibaldi révén hamar elterjedt Magyarországon is. El is borította a köznemesség, a „reformértelmiség” nagyobb hányadának az agyát, amikor Magyarország még messze nem állt készen a polgári átalakulásra. Heckenast és Landerer segítségével (nyomda) „elárasztották” a nemességet is a francia és olasz (carbonari) szabadkõmûves eszmékkel, így a meghatározó magyar elit derékhada összeesküvõvé (vö. a „martinista” Martinovics) szabadkõmûvessé, „forradalmárrá vált”. A forradalommal vérbe borult az ország, majd a megtorlással (Haynau) valósággal – akár egy „elitnyíró guillotinnal” - lefejezték a renitens magyar nemzeti elitet. (Vegyük is észre: a magyar „forradalmakat” rendre „lefejezés” követi, ami a szabadkõmûves anarchista tervek szerves része. „Forradalmat” vetnek, hogy azután elitet arathassanak.) A maradék nemesség (az elit) 1867-ben kényszerû „nagykoalíciót” kötött a Habsburgokkal, ezzel gyakorlatilag átadta a polgárosodás, az iparosodás irányítását a szabadkõmûveseknek és egyéb beszivárgóknak. Groteszk módon a ravasz Habsburgok még idejében beléptek – II. József nyomdokain - a szabadkõmûvességbe, így sikerült elkerülniük a kiirtásukat. (Nem úgy, mint késõbb a cári Romanov-dinasztia, mely a végsõkig ellenállt a szabadkõmûvességnek.) Mivel a „trónfosztásukat” nem sikerült elkerülniük, saját monarchiájuk önfelszámolásának „az élére” álltak, sõt, utóbb õk lettek a birodalom romjain éledõ páneurópai mozgalom frontemberei, illetve azok ma is, a már megvalósult Európai Únióban. Idõközben – nagyjából 1850-tõl - a nemzeti szabadkõmûves páholyok (a Grand Orient) felett végképp átvette az irányítást az internacionalista Illuminátusok Rendje, amely Myron Fagan velõs meghatározásában a Sátán Zsinagógája (Jelenések 2.9).
Világháború
Az egyre erõsödõ illuminátus (vö. Adam Weishaupt mestertervével és Albert Pike világháborús terveivel) szabadkõmûvesség, miután kiprovokálta az I. Világháborút: szétverte az Osztrák-Magyar Monarchiát, megsemmisítette az orosz cárizmust, likvidálta a cári családot, a „renitens” Romanov-dinasztiát. Kelet-és Közép-Európa népeinek hagyományos államrendje, természetes, és a kölcsönös elõnyökön nyugvó munkamegosztása, kereskedelmi hálózata, stb. szétesett; a trianoni békeszerzõdés pedig „mindörökre” bebetonozta a térség államainak, nemzeteinek – oszd meg és uralkodj! – atomizálását, de legfõképpen a történelmi Magyarország megfosztását területi integritásától, a leggazdagabb földterületeitõl, legszebb tájaitól, tengerétõl, földje és lakossága kétharmadától; sõt, Trianon perspektívikusan visszavonhatatlanul „a víz alá nyomta” a megcsonkított maradék anyaországot. A „békével” ekként szétvert egykori Nagy-Magyarország térsége, népessége mindenfajta zavaros internacionalista – kommunista, szabadkõmûves, illuminátus, páneurópai, stb. - eszméktõl fertõzõdött, a népek feje feletti közös, láthatatlan „dinasztikus védõernyõk” szertefoszlottak, és nem állt helyettük készen semmilyen, szerves társadalmi fejlõdéssel létrejövõ adekvát, új önvédelem. Majd Károlyi Mihály, a bolond vörös gróf – „Nem akarok többé katonát látni!” (mondta Linder Béla, Károlyi hadügyminisztere, a honvédségünket nemrégiben „megszüntetõ” SZDSZ – „… legfeljebb Afganisztánban és Irakban” - szellemi elõfutára) - effektíve átadta, átjátszotta a hatalmat a moszkovita szabadkõmûves klikknek, Kun Béláéknak, Szamuelly Tiboréknak… Magyarázat: Senki nem állítja, hogy a nevezett hóhérok az elkövetett magyar-gyilkosságokon túlmenõen egyéb okkult rituális (pl. druida) szertartásokon is részt vettek volna, vagy hogy titkos magányukban a két szabadkõmûves oszlop – Jákin és Boáz – elõtt „térdelve” imádták volna az egydolláros aranyborjút, vagy éppen a Világegyetem Nagy Építõmesterét. Azonban nyilvánvaló, hogy Vlagyimir Iljics Lenint nemzetközi bankárpénzen az illuminátusok küldték Oroszországba, a cárizmus megdöntésére, és a Szovjetúnió megszervezésére. Kun Bélát és Szamuelly Tibort márpedig maga Lenin küldte Magyarországra. Utóbbi pl. repülõgéppel jött, és egyenesen a nagy Lenin üzenetét hozta. Ágról ágra szálltak az illuminátus „békegalambok”: így exportálták a bolsevik „világforradalmat”. Illuminátus fa minden gyümölcse illuminátus.
„Gyümölcsérõl ismeritek meg a fát!” – mondta Jézus Krisztus.
Tanácsköztársaság
Aztán az illuminátus szabadkõmûvesség létre is hozta új államát, a Szovjetúniót. Nálunk meg bevezették 133 napra a bolsevik diktatúrát… Ne higgyük, hogy ez a mai, nem 1919-ben gyökerezik. A karvalyarcú Szamuelly legényei elrettentésül az ártatlan emberek – zömmel parasztok – százait lógatták fel a fákra, miután elõbb válogatottan aljas, szadista kínzásoknak vetette alá õket. Ám azok a kínszenvedések mégsem tartottak néhány óránál tovább. Vajon mily’ hosszú kínszenvedés, éhezés, nyomor, családi tragédia vár a magyar nép mai zselléreire, nincstelenjeire, hajléktalanjaira, sorstalan millióira, mielõtt a Jóisten magához nem veszi kisgyermekeit, hogy megváltsa õket az „újmagyar” illuminátusok vadállatias, restaurált tanácsköztársaságának „felzárkóztató” programjaitól?
Polgárosodás
Magyarországon nem a nemzet önerejébõl zajlott le az – egyébként is kései - polgárosodás, miként Európa más, fejlettebb vagy éppen kevésbé fejlett országaiban. Nálunk magyar vállalkozók által végrehajtott eredeti tõkefelhalmozás szinte egyáltalán nem ment végbe, az iparosodás/iparosítás tõkeszükségletét kereskedõk vonták ki a mezõgazdaságból. Nálunk – a szervesen magyar polgárosodás helyett – egyfajta bevándorlóktól „importált”, alapvetõen az 1867-es „Kiegyezés”-tõl kezdve tömegesen beköltözõ zsidók által finanszírozott és véghezvitt kapitalizálódás folyt le, melyben sem a magyar nemesség, sem a magyar nép szervesen nem vett részt. Ennek megfelelõen a szervezõdõ, erõsödõ polgárság nem a nemesség, nem a „nemzeti értelmiség” vagy a parasztság, hanem túlnyomórészt a bevándorlók köreibõl alakult ki. Mintha a kapitalizmus eredendõen sem lenne kompatibilis a magyar lélekkel…
Kormányzóság
Mindezen paradox adottságok szinte szükségszerûen vezettek el a Horthy-rendszerhez, amelynek a látszólag konszolidált mûködése eltakarta azokat az ellentmondásokat, amelyek végül is – a német revansizmussal „összeházasodva” – a II. Világháborús katasztrófához, és benne a zsidó holokauszthoz vezettek.
Ávósdiktatúra
A háború után átestünk – mi több, a párizsi békeszerzõdéssel átlöktek bennünket – „az illuminátus ló” másik oldalára. Ausztria szabad ország lett, Magyarország Sztálin provinciája, ideiglenesen 45 évre. A Rákosi-korszak létrehozta a „nemzeti ávós-diktatúrát”, egyfajta nacionalista mázzal álcázta a szabadkõmûvesség ordas internacionalizmusát (vö. „népiek” – pl. Illyés Gyula). Sztálin – a korábbi urali posta-vagy bankrabló – ugyan bizonyíthatóan nem volt szabadkõmûves (pontosabban az nem bizonyítható, hogy az lett volna), viszont a közvetlen környezete éppen úgy hétpróbás vakolókból (pl. Berija) állt, mint korábban a Leniné. Felvetõdik ugyebár a „szimbiózis”, az érdek-összefonódás gyanúja. A diktátor-jelöltet szabadkõmûvesek avatják diktátorrá (vö. „királycsinálók”), akire azért van szükségük, hogy a kijelölt piszkos munkát – az illuminátus mestertervet – vele hajtassák végre, hogy a kezük tiszta maradjon, közvetlenül sose szennyezõdjék be (vö. Pilátus: „I wash my hands.”). A mesterterv végrehajtására „felépített” diktátornak szüksége van a beépített „vakolókra”, mint tanácsadókra, vagy reszort-felelõsökre, mert a „szaktudásuk”, konkrét mesterterv-ismeretük nélkül nem tudna kormányozni. Valahogy így volt/lehetett „apánkkal”, Rákosi Mátyással is. Õ maga hivatalosan betiltotta ugyan a (nemzeti) szabadkõmûvességet – hogy ne legyen, ne lehessen „intézményes” konkurenciája -, de a végrehajtó apparátus túlnyomórészt magasrangú illuminátus szabadkõmûvesekbõl (Gerõ, Farkas, Péter, Kádár, stb.) állt. Ne feledjük: ha egy hatalom istentelen, akkor istentelenül nagy bûnöket követ el. Az istentelen hatalom csúcsán pedig mindig megtaláljuk az okkultizmust, mert a gonoszság is „erõt” merít valahonnan. Az égbekiáltó bûnök mindig közvetlenül Lucifertõl erednek. Egy tiszta lélek tömeggyilkosságra soha nem vetemedik, ehhez már megszállottnak, elvetemültnek, megátalkodottnak kell lenni (vö. Adolf Hitler okkultizmusával). Amúgy viszont nem árt (érdemes) némi történelmi párhuzamot vonni, hogy lássuk, milyen irányba „fejlõdik” a világ. Rákosi „apánk” kifejezetten nemzeti programot hirdetett – és meg is valósította! – amikor a szénbányák és acélkohók, a nehézipar, s a gépipar országává „fejlesztette” Magyarországot, és emellett a korabeli híradós filmfelvételeken aranyló búzaszemeket morzsolt a markában a búzaföldeken, miközben „nem felejtett el” az aranyhajú kislányokra is rámosolyogni. A vén ravasz kopaszban még voltak emberi érzések is, a kétségtelenül „uralkodó” vadállati ösztönök mellett, amely érzéseket nem lehet kizárólag korai „píár-fogásnak” minõsíteni. A mai vezetõ politikusok már a nemzet mostohaapáinak sem minõsíthetõk. Önzõ, egoista, élvhajhász, szemforgató, kontraszelektált, tehetségtelen, kisstílû, kicsinyhitû, népbutító senkiháziak, szinte kivétel nélkül, egytõl-egyig. Nincs is programalkotó képességük, nincsenek is programjaik, és az akárhány vicik-vacak pontjaikból sem valósítanak meg soha semmit. Már a búzaszemeket sem tekintik értéknek, csak a mocskos pénz bûzlõ – igen, a hamis pénznek van szaga: büdös! – derivátumait, amelyekbõl öncélú szadista hatalmukat építgetik. És ezek az emberi torzók, lélektelen hasonmások – nem csoda – már mosolyogni is képtelenek. Sunyi úniós bájvigyor ül festett papundekli álarcaikon. Az Illuminátusok ugyanis tetten érhetõk. „Gyümölcsérõl ismeritek fel a fát!” – mondotta Jézus Krisztus. Az illuminátus fát a bûzlõ „gyümölcseirõl”. Elõttem nem is kétséges, hogy az ÁVH – a kádári és a mai, „atlanti típusú” titkosszolgálatok „protoügynöksége” - egy titkos társaság, alkalmasint egy „magyargyûlölõ” illuminátus-szabadkõmûves páholy lehetett, ha nem is a szó jelentésének hagyományos értelmében. Klán, hunta vagy páholy – egyremegy. El sem képzelhetjük, milyen leleményes a Sátán, amikor a pokol különbözõ szintjeit, színhelyeit tervezi.
Forradalom
Az ávósdiktatúra újból a pokol tornácára vetette a magyar népet.
1956. újabb rettenetes nemzeti tragédia volt, s nem egyszerûen az effektív vérveszteség (vö. a nemzeti értelmiségi elit újabb lefejezése) vagy az illúzióromboló, a lelki depressziós hatás miatt. Arról szólt, hogy a Kommunista Párt két szárnya – a népiek és a gyökértelen „kozmopoliták”, valójában a „nemzeti” szabadkõmûvesek és a liberális illuminátusok – nem bírt egymással, kirúgták a ház oldalát, s ezt a gyermeteg (infantilis) és hamis illúziókra hajlamos (sõt, fogékony) népet, megint csak belevitték egy véres, önpusztító forradalmi lázadásba, mint amilyen az 1848-as volt. A következmény ugyanaz lett. Ismét csak az orosz ármádia volt az, mely „egy idõre” ismét véget vetett a magyar függetlenségi mítosznak. Spontán forradalmak nincsenek, soha nem is voltak; a spontán forradalmak hamis mítoszát – igen eredményesen, hiszen ez a mítosz az akadémikus történelem-szemléletben, a konvencionális társadalom-szociológiában mind a mai napig fennmaradt – a marxista-leninista „történelmi materializmus” terjesztette el az egész világon. Ennek hamis tanítása szerint, amikor a nép már nem tud a régi módon élni, s a hatalom már nem tud a régi módon kormányozni – vagyis gazdasági, politikai, társadalmi válság alakul ki -, akkor, miszerint a mennyiségi változások úgymond az élettelen és az élõ világban is egyaránt minõségi változást idéznek elõ, a spontán szervezõdõ forradalom egy új, magasabb rendû termelési módra való erõszakos „áttérést” valósít meg, amennyiben a régi urakat elkergeti, majd újakat ültet a helyükbe. A világtörténelemben egyrészt nem voltak mindig forradalmak, másrészt mostanában kétségtelenül megritkultak. (Francis Fukuyama hírhedt elmélete szerint az egész világon megvalósuló liberális demokrácia a lehetséges legtökéletesebb társadalmi rendszer, ilyenformán forradalmakra többé nincsen szükség.) Ennek azonban éppen az ún. liberális demokrácia „tökéletlensége” a magyarázata, ugyanis ez a világrendszer a legkevésbé sem demokratikus. Sokkal inkább arról van szó, hogy a világ társadalmait sokszáz éve eredményesen manipuláló szabadkõmûvesség, de leginkább az egységes világállam létrehozásán immár 230 éve munkálkodó Illuminátus Rend, akik eddig az összes jelentõsebb forradalom (1789., 1848., 1917. stb.) megszervezésében oroszlánrészt vállaltak, mostanra olyan szintre fejlesztették a Világállamot, melynek csendõrsége (vö. USA) ma már nemhogy a spontán éhséglázadásokat, de a sokkal tudatosabb, szervezettebb társadalmi konfliktusokat is képes csírájában elfojtani. Mivel az Illuminátusoknak – értsd: nekik, maguknak - eszük ágában sincs forradalmat szervezni saját egyeduralmukkal szemben, így aztán „nincsenek is” forradalmak, sehol a világon, még csak elvétve sem. Emiatt is alakult ki a „nemzetközi terrorizmus”, jelezve, hogy a szupranacionális tõke globális világuralmával szemben már nincs semmilyen kvázi „tudományos, humánus és szalonképes” lokális ellenszer, mint az egyébként megengedhetetlen, spontán rombolás. Az osztályharcot „betiltották”, s vele a forradalmakat is. Ha valakit részletesebben is érdekelnek az 1956-os magyar forradalom – amely talán az utolsó volt a „klasszikus marxista-spontán forradalmak” történetében – gyökerei, okai, valódi mozgatórugói, lefolyása, stb., annak javasolom, olvassa el Hernádi Tibor „igazságát 1956-ról, a témáról szóló könyvében.
Gulyáskommunizmus
Nyugodtan elmondhatjuk, hogy a Kádár-korszak minden tekintetben üdítõ idõszak volt ahhoz képest, amit a magyar nép elõzõleg folytatólagosan átélt. Ami a Kádárék - a nagy vadász és sakkmester - talán legnagyobb bûne volt, hogy nemcsupán rájátszottak a magyarok közmondásos és növekvõ infantilizmusára, hanem, ha lehet, tudatosan igyekeztek még tovább erõsíteni azt. Így alakult ki ez a mai, önmagáról gondoskodni képtelen, bárgyú életfelfogás. Ezért van aztán, hogy „a kommunizmusban a legrosszabb, ami utána jön”. A teljes foglalkoztatás után a teljes létbizonytalanság, az ingyenes és teljes körû társadalombiztosítás helyett a kollektív EU-tanázia, a társadalmi tulajdon helyett a felnövekvõ nincstelenség, a cucilista „haladás és erkölcs” helyett a tökéletes, mindenirányú visszafejlõdés, viszonylagos béke helyett az utcai harcok. A szovjetimádó gyerekes fantazmagóriák helyett gigantikus szabadkõmûves hazugságok. Párttag-gyûlések helyett a péntek esti páholyülések. Szabad Nép félóra helyett „hitgyülis” prédikációk. Emberi életszínvonal helyett minimálbér. Háztáji helyett „nemtermelési támogatás”. A magyaros ételek helyett úniós mérgek. Tömegsport helyett lovagrendek. Pfúj, ebbõl ennyi is elég… Most hallom a Gyökértõl – egyébként szép német neve van -, hogy jelenleg már jóval az 1968-as nívó alatt élünk.
Mi a francnak kellett akkor „rendszert” váltani?
Gengszterváltás
Aztán amikor ez a szerencsétlen nép már úgy-ahogy megvalósított egy – ha hazug is, de - viszonylag mûködõképes nemzeti gazdaságot, egy hamis eszmékre alapozott, de mégis életképes társadalmi konvenciót; jött az újabb Grand Orient csapás, a hamis rendszerváltás, amely megint csak szétzúzott minden mûködõ struktúrát, s egy totálisan hazaáruló komprádor politikai elitet ültetett az ország nyakára, olyant, amelyet azóta sem sikerült elzavarni, mert mindenki újabb véres, anarchisztikus következményektõl retteg. A világállamhoz való eltéphetetlen kötõdés jogi és szervezeti fundamentuma, hálózati kapcsolatrendszere volt az elsõ és a legfontosabb felépítmény (vö. „demokratikus intézményrendszer”), amit a rendszerváltó elitünk – önmaga hatalmának, egzisztenciájának, leválthatatlanságának bebetonozása mellett - sürgõsen tetõ alá hozott. Mégpedig négy, külön-külön is egyformán fontos, a jövõkép szempontjából „párhuzamos” (vö. Jákin, Boáz, stb.) alappillérre építve:
· A beton alapzatot a Komintern adta: az MSZMP, majd MSZP.
· A változás „mozgalmát”: a Grand Orient, a kvázi ‘48-as MDF.
· A folyamatba épített ‘gondolatkontrollt’ a Libintern: az SZDSZ.
· A Szép Új Világrend, a jövõ csíráit a világállami elit: a Fidesz.
A „bilderbergi fõbizalmiról” Sándor András író, „próféta”, 1997. június 1-jei levelében ezt írta nekem: "Orbán Viktort a bilderbergi ‘kerekasztalnál’ kijelölték számunkra, és már javában programoznak is minket, hogy jövõre õt válasszuk meg Antall és Horn után harmadiknak, és azt higgyük, hogy ez a mi akaratunk. Megvan ennek a technikája. Rutinkérdés ez. A baromfigyár leghorn-tyúkjai is azt hiszik, hogy a Teremtõ ketrecbe teremtette õket, automata etetõvel... Nem mintha Orbán Viktor nem lehetne szabad körülmények között is alkalmas a magas tisztségre. Lehet, hogy alkalmas lenne, lehet, hogy nem. Világért sem bántjuk õt. Abban azért mégis van némi különbség, hogy egy nemzet a saját életmûködése során termel ki a maga számára egy kormányfõt, vagy pedig valahol elõírják a számára. Ám ha történetesen Kossuth Lajost elõírták volna valahol kormányzó-elnöknek, minden bizonnyal nem lenne ott a képe ma a szobám falán. Vagyis hát a bunda ismeretében nem olyan auguri mûvészet tudni, ki lesz a bajnok. A Petõ megtette a kötelességét, a Petõ mehet. A Horn megtette a kötelességét, a Horn mehet. Orbán Viktor! - Parancs! - Hozzám! - Parancs! - Jövõre maga lesz a fõbizalmi! - Értettem!"
Testvéreim!
Segítsetek az özvegy fián!
*****
Szerintem semminek nincs vége.
A tánc igazán csak most kezdõdik.
Nagyon messze van még a lejtõ alja.
Magyar a magyarnak farkasa lesz…
Rokon a rokonát adja majd fel és el.
A hasonmások meg csak röhögnek.
A markukba, minden falat koncért.
S hát, ha magad nem árulod el hited,
hazád, családod; elveszik erõszakkal.
Kinek a menyasszonyát szeretik el,
kinek a feleségét, kinek a lányát, fiát,
apját tántorítják el – úgy, hogy mire
visszakapnád, már nincs több remény
s csak a Menny, ami vigasztalást ad.
Elveszik minden földi javaid, és téged
ím’ az egész világgal állítanak szembe.
S ha nem adnád oda üzleted, jószágod,
munkád; a tehetségedet és szeretteidet
ingyen és bérmentve a halvaszületettek
szórakozására, kénye-kedvére, úgy jaj
neked, mert kitaszítanak az élõk közül.
Mégsem gyûlölheted a hasonmásokat,
ámbár végsõ titok, kiknek a klónjai õk.
Jézust, a Fiút, Isten Fiát is kitaszították,
keresztre feszítették, ám Õ nem gyûlölte
ellenségeit, s halálával megváltotta õket.
A halált csak a végtelen szeretet gyõzi le.
A Szeretet, aki Karácsonykor született.
Habár úgy bánnak veled is, mint tették
Jézussal - nem viselik el, hogy követed -;
megjárod a poklot, ám végül feltámadol.
Az örök világosság fényeskedjék neked.
*****
Leplezõ és leplezett kulcsszavak, fedõnevek:
Templom = szabadkõmûves képes beszédben a páholy fedõneve
Templomosok = a titkos társaságokat koordináló fedett központ
Templomépítõ = aki templom-épületeket és páholyokat is épít
Forradalom = a regnáló politikai rendszer erõszakos megdöntése
Építési tervrajz = a forradalom elõkészítésére irányuló szabadkõmûves mesterterv „vakoló” fedõneve
Mesterterv = a nagymester által összeállított koncepció (vö. Pike)
Rendszerváltás = fikció, az erõszakmentes „forradalom” fedõneve
Spontán találkozó = elõre szervezett találkozó, amelyen olyanok is találkoznak egymással, akik ezt egyébként sohasem tennék
Mesztic = valaki, aki nem az, aminek látszik (vö. Jelenések 2.9)
Nagykoalíció = az elõre kitervelt „rendszerváltás” vége, bûvös kör
Özvegy fia = akit meg kell menteni, akit éppen támogatni kell
Hasonmás = aki valakire nagyon hasonlít – deja vu – mégsem az
Lektor = fedett (vakoló) személy, aki ma a cenzor szerepét tölti be
Tördelõ szerkesztõ = akit a vakolók elõszeretettel megvásárolnak
Fõleleplezõ = a legmagasabb cenzor, akit sohasem lepleznek le
Vakoló = a politikai szabadkõmûvesek neve a politikai szlengben
Szabadkõmûves = valamilyen titkos politikai vagy pénzügyi (bankár-)társaság tagja, akár félrevezetés céljából, akár ténylegesen
Illuminátus = olyan magas rangú szabadkõmûves, aki archaikus rituálén már nem vesz részt, csak a pénz és a hatalom mozgatja
Nemzet = embercsoportok ideiglenes gyûjtõfogalma, amely csak addig áll fenn, míg a világállam, mint közös karám végleg elkészül
Nemzetállam = anakronisztikus, önámító, félrevezetõ kategória, amely Anglia, Franciaország és Németország kiüresedett titulusa
Világállam = a köröttünk létezõ objektív valóság (Marx nyomán)
Vác, 2008. december 18.
Czike László