Czike László



Az özvegy fia



Habsburgok


Szeretni kell ezt a népet, bármily’ gyarlóságokat is produkál.


Nem a magyarság – egyébként kétségtelenül meglévõ – lelki kü­löncségei­vel, tutyimutyiságával, élhetetlenségével, „állami gondos­ko­dási szük­ségletével”, stb. van a legnagyobb prob­léma. Aki csak ilyen­nek látja a nemzetet, az egyéb aljasságra is képes. A magyar né­pet - alkati hibáival együtt is - csak még inkább szeretni kell, a maga kétségtelen együgyûségében és felelõtlenségében is. Elõször is­: ez a nép mindig ilyen volt. Csakhát 1526 elõtt még voltak szak­rális királyai, többnyire érdemtelen, mégis felelõs nemessége, har­cos elitje; - ám amikortól a Habsburgok „eluralkodtak” Magyaror­szá­gon, a nemzet összezavarodott, színtelen „rabszolga-masszává” vált; s mivel a ve­zetõi lepaktáltak a bécsi udvarral és „megélhetési nemesekké” vál­tak, korrumpálódtak, lealjasodtak: a magyar nép - vezetõk, vezetõ elit és „nem­zeti el­i­ga­zítás” nélkül, magára maradt.


A Monarchia „éléskamrája” lettünk, a polgárosodás esélye nélkül.



Szerencsétlenség


Az igazi, végsõ szerencsétlenség azonban - sajnos – még csak nem is a Habsburg-uralomban gyökerezett. Az ország a Monarchiában ugyanis jól-rosszul betago­zó­dott a nemzetközi munka­megosztás­ba, ezál­tal a magyar nép – mint jobbára kivételes mezõgazdasági teljesítményébõl élõ, feudális közösség – viszonylag „eredményesen konszolidált” gaz­da­sági és társadalmi viszonyok között élhetett. A szerencsétlenség abban állt, ami a Habsburgok után jött. A tradi­cionális életközösségek, struktúrák gazdasági és morális válsága, a hagyományos társadalmi és nemzetközi munkamegosztás széte­sése, a gátlástalanul libertariánus, új, individualista/egoista élet­fel­fogás gyors térhódítása, a futótûz­ként globálissá te­rebélyesedõ össztársa­dal­mi ká­osz. A ha­gyományos emberi értékrend teljes fel­borulása. A voltairei-luciferi (= a „Fényhozó”) „megvilágosodás”, az illuminizáció lényege nagy vona­lak­ban, hogy az em­beri értékek helyébe a profitszerzés, a vagyonosodás; a hit helyébe az elképzelt „tu­dásalapú társadalom” bûvölete, Isten helyébe a pénzfé­tis, mint általános bál­vány egyezményes imádása lépett. (Megjegyzésem: lé­nyegében min­d­ezt együtt nevezzük „polgárosodás”-nak.) A tra­gé­di­a szellemi magva a nemzetközi szabadkõmûves eszmék, és a poli­tikai összees­kü­vés gyors, szinte ellenállás nélküli térhódítá­sa volt; ami – a kõmûvesek ter­veihez „méltón” - alap­ja­i­ban rázta, s változtatta meg a félfeudális világot (vö. Kommunista Kiáltvány), min­­de­nek­elõtt Európát, azon be­lül is legfõképp’ a Kárpát-me­den­­cét. Amely ma is Euró­pa szí­ve, politikai, üzleti és kulturális köz­pont­ja lehetne, ha a szerves önfejlõdés révén kialakult természe­tes isteni rendet nem borítják fel világfelforgató, térképátrajzoló anar­chis­ta szabadgon­dol­kodók, akiknek minden csak széj­jel­zúzva, fel­ap­róz­va, atomizáltan megosztva, legyengítve és ellehetetlenítve jó. Akik fixa ideája, sõt, beteges mániája, hogy „építési tervrajzaikkal” folyamatosan szétzilálják a társadalmat; emberidegen, torz struk­tú­rá­kat hozva létre - lényegében Lucifer tollbamondása alap­ján.


A tragikus e­semé­nyek a következõképp halmozódtak egymásra:



Szabadságharc


Az 1848-as európai forradalmi láz, a felvilágosult szabadkõmûves ragály, ami az amerikai függetlenségi há­bo­rú és a francia forrada­lom gyõzelmét követõen, Mazzini és Garibaldi révén hamar el­ter­jedt Magyar­országon is. El is borította a köznemesség, a „reform­ér­­tel­mi­ség” nagyobb hányadának az agyát, amikor Magyarország még messze nem állt készen a polgári átala­ku­lásra. Heckenast és Lan­derer segítségével (nyomda) „elárasztot­ták” a nemességet is a francia és olasz (carbonari) sza­badkõmûves eszmékkel, így a meg­ha­tározó magyar elit derékhada összeesküvõvé (vö. a „marti­nis­ta” Martinovics) szabad­kõ­mû­vessé, „forradalmárrá vált”. A forra­dalommal vérbe borult az ország, majd a megtorlással (Haynau) valósággal – akár egy „elitnyíró guillotinnal” - lefejezték a renitens magyar nemzeti elitet. (Vegyük is észre: a magyar „forradalmakat” rendre „lefejezés” követi, ami a szabadkõmûves anarchista tervek szerves része. „Forradalmat” vetnek, hogy azután elitet arathassa­nak.) A maradék nemes­ség (az elit) 1867-ben kényszerû „nagyko­alíciót” kötött a Habsburgokkal, ezzel gyakorlatilag átadta a pol­gá­rosodás, az iparosodás irányítását a sza­badkõmûveseknek és egyéb beszivárgóknak. Groteszk módon a ravasz Habsburgok még idejében beléptek – II. József nyomdo­kain - a szabadkõmûvesség­be, így sikerült elkerülniük a kiirtásu­kat. (Nem úgy, mint késõbb a cári Romanov-dinasztia, mely a végsõ­kig ellenállt a szabad­kõ­mû­vességnek.) Mivel a „trónfosztásu­kat” nem sikerült elkerülni­ük, saját monarchiájuk önfelszámolá­sá­nak „az élére” álltak, sõt, u­tóbb õk lettek a birodalom romjain éledõ páneurópai mozga­lom front­emberei, illetve azok ma is, a már meg­valósult Európai Úni­ó­ban. Idõközben – nagyjá­ból 1850-tõl - a nemzeti szabad­kõmû­ves páholyok (a Grand Orient) felett végképp át­vet­te az irányítást az internacionalista Illuminátusok Rend­je, amely Myron Fagan velõs meghatározásában a Sátán Zsi­nagógája (Jelenések 2.9).



Világháború


Az egyre erõsödõ illuminátus (vö. Adam Weishaupt mesterter­vé­vel és Albert Pike világháborús terveivel) szabad­kõmû­vesség, mi­u­tán ki­pro­vo­kál­ta az I. Világháborút: szétverte az Osztrák-Magyar Monarchiát, megsemmisítette az orosz cárizmust, likvidálta a cá­ri családot, a „renitens” Romanov-dinasztiát. Kelet-és Közép-Európa népeinek hagyományos ál­lamrendje, természetes, és a kölcsönös elõ­­nyö­­kön nyugvó munkamegosz­tá­­sa, kereske­del­mi hálózata, stb. szétesett; a trianoni békeszerzõdés pedig „mindörökre” bebetonoz­ta a térség álla­ma­inak, nemzeteinek – oszd meg és uralkodj! – ato­mi­zálását, de legfõképpen a történelmi Magyarország megfosztá­sát területi integritásától, a leggazdagabb földterületeitõl, legszebb tájaitól, tengerétõl, földje és lakossága kétharmadától; sõt, Tria­non perspektívikusan visszavonhatatlanul „a víz alá nyom­ta” a megcsonkított maradék anyaországot. A „békével” ek­ként szét­vert egy­kori Nagy-Magyarország térsége, népessége mindenfajta zava­ros internacionalista – kommunista, szabadkõmûves, illuminátus, páneurópai, stb. - eszméktõl fertõzõdött, a népek feje feletti közös, láthatatlan „di­nasz­tikus védõernyõk” szertefoszlottak, és nem állt he­lyettük készen semmilyen, szerves társadalmi fejlõdéssel létre­jö­võ adekvát, új önvédelem. Majd Károlyi Mihály, a bolond vörös gróf – „Nem akarok többé katonát látni!” (mondta Linder Béla, Ká­rolyi hadügyminisztere, a honvédségünket nemrégiben „meg­szün­tetõ” SZDSZ – „… legfeljebb Afganisztánban és Irakban” - szellemi elõfutára) - effektíve átadta, átját­szotta a hatalmat a moszkovita szabadkõmûves klikk­nek, Kun Béláéknak, Szamuelly Tibo­rék­­nak… Magyarázat: Senki nem állítja, hogy a nevezett hóhérok az elkövetett magyar-gyilkosságokon túlmenõen egyéb okkult ritu­á­lis (pl. druida) szertartásokon is részt vettek volna, vagy hogy tit­kos magányukban a két szabadkõmûves oszlop – Jákin és Boáz – elõtt „térdelve” imádták volna az egydolláros aranyborjút, vagy ép­pen a Világegyetem Nagy Építõmesterét. Azonban nyilván­való, hogy Vlagyimir Iljics Lenint nemzetközi bankárpénzen az illuminátusok küldték Oroszországba, a cárizmus megdöntésére, és a Szovjetúnió megszervezésére. Kun Bélát és Szamuelly Tibort márpedig maga Lenin küldte Magyarországra. Utóbbi pl. repülõ­gép­pel jött, és e­gyenesen a nagy Lenin üzenetét hozta. Ágról ágra szálltak az illuminátus „békegalambok”: így exportálták a bolsevik „vi­lág­for­ra­dal­mat”. Il­lu­minátus fa minden gyümölcse illuminátus.


„Gyümölcsérõl ismeritek meg a fát!” – mondta Jézus Krisztus.



Tanácsköztársaság


Aztán az illuminátus szabadkõmûvesség létre is hozta új államát, a Szovjetúniót. Nálunk meg bevezették 133 napra a bolsevik dik­ta­túrát… Ne higgyük, hogy ez a mai, nem 1919-ben gyökerezik. A karvalyarcú Szamuelly legényei elrettentésül az ártatlan emberek – zömmel parasztok – százait ló­gatták fel a fákra, miután elõbb vá­lo­gatottan aljas, szadista kínzásoknak vetette alá õket. Ám azok a kín­szenvedések mégsem tartottak néhány óránál tovább. Vajon mily’ hosszú kínszenvedés, éhezés, nyomor, családi tragédia vár a magyar nép mai zselléreire, nincstelenjeire, hajléktalanjaira, sors­talan millióira, mie­lõtt a Jóisten magához nem veszi kisgyermeke­it, hogy megváltsa õket az „újmagyar” illuminátusok vadállatias, res­taurált tanácsköztársaságának „felzárkóztató” programjaitól?



Polgárosodás


Magyarországon nem a nemzet önerejébõl zajlott le az – egyébként is kései - polgároso­dás, miként Európa más, fejlettebb vagy éppen kevés­bé fejlett országaiban. Nálunk magyar vállalkozók által vég­­re­haj­tott eredeti tõkefelhalmozás szinte egyáltalán nem ment vég­be, az iparosodás/iparosítás tõkeszükségletét kereskedõk vonták ki a mezõgazdaságból. Nálunk – a szervesen ma­gyar polgároso­dás he­lyett – egyfajta bevándorlóktól „importált”, alapvetõen az 1867-es „Kiegye­zés”-tõl kezd­ve tömegesen beköltözõ zsidók által finan­szí­rozott és véghezvitt kapitalizálódás folyt le, melyben sem a ma­gyar nemesség, sem a magyar nép szervesen nem vett részt. En­nek megfelelõen a szervezõdõ, erõsödõ polgárság nem a nemes­ség, nem a „nemzeti értelmiség” vagy a parasztság, hanem túlnyo­mórészt a bevándorlók köreibõl alakult ki. Mintha a kapitalizmus eredendõen sem lenne kompatibilis a magyar lélekkel…



Kormányzóság


Mindezen paradox adottságok szinte szükségszerûen vezettek el a Hort­hy-rend­szer­hez, amelynek a látszólag konszolidált mûködése eltakarta azokat az ellentmondásokat, amelyek végül is – a német re­vansizmussal „összeházasodva” – a II. Világháborús katasztrófá­hoz, és benne a zsidó holokauszthoz vezettek.



Ávósdiktatúra


A háború után átestünk – mi több, a párizsi békeszerzõdéssel át­lök­tek bennünket – „az illuminátus ló” másik oldalára. Ausztria sza­bad ország lett, Magyarország Sztálin provinciája, ideiglenesen 45 évre. A Rákosi-kor­szak létrehozta a „nemzeti ávós-diktatúrát”, egyfajta nacionalista mázzal álcázta a szabadkõmûvesség or­das in­ternacionalizmusát (vö. „népiek” – pl. Illyés Gyula). Sztá­lin – a korábbi urali posta-vagy bankrabló – ugyan bizonyíthatóan nem volt szabadkõmûves (pontosabban az nem bizonyítható, hogy az lett volna), viszont a közvetlen környe­zete éppen úgy hétpróbás va­kolókból (pl. Berija) állt, mint korábban a Leniné. Felvetõdik u­gyebár a „szimbiózis”, az érdek-összefonó­dás gya­núja. A diktátor-jelöltet szabadkõmûvesek avatják diktá­tor­rá (vö. „királycsinálók”), akire azért van szük­ségük, hogy a kijelölt piszkos munkát – az il­luminátus mestertervet – vele hajtassák végre, hogy a ke­zük tisz­ta maradjon, köz­vetlenül sose szennyezõdjék be (vö. Pilátus: „I wash my hands.”). A mesterterv végrehajtására „felépített” diktátornak szüksége van a beépített „vakolókra”, mint ta­nácsadókra, vagy re­szort-felelõsökre, mert a „szaktudásuk”, konkrét mesterterv-isme­retük nélkül nem tudna kormányozni. Valahogy így volt/le­hetett „apánkkal”, Rákosi Mátyással is. Õ maga hivatalosan betil­totta u­gyan a (nemzeti) szabadkõmûvességet – hogy ne legyen, ne lehes­sen „intézményes” konkurenciája -, de a végrehajtó appará­tu­s túl­­nyomórészt magasrangú illuminátus szabadkõmûvesekbõl (Gerõ, Far­kas, Péter, Ká­dár, stb.) állt. Ne feledjük: ha egy hatalom isten­telen, akkor istentelenül nagy bûnöket követ el. Az istentelen ha­ta­lom csúcsán pedig mindig meg­találjuk az okkultizmust, mert a gonoszság is „erõt” merít valahonnan. Az égbekiáltó bûnök mindig közvetlenül Lucifertõl erednek. Egy tiszta lélek tömeggyilkosságra so­ha nem veteme­dik, ehhez már megszállottnak, elvetemültnek, meg­á­tal­­ko­dottnak kell lenni (vö. Adolf Hitler okkultizmusával). A­múgy viszont nem árt (érdemes) némi történelmi párhuzamot von­ni, hogy lássuk, milyen irányba „fejlõdik” a világ. Rákosi „apánk” kifejezetten nemzeti programot hirdetett – és meg is valósította! – a­mikor a szénbányák és acélkohók, a nehézipar, s a gépipar or­szágává „fejlesztette” Ma­gyarországot, és emellett a kora­be­li híra­dós filmfelvételeken aranyló búzaszemeket morzsolt a markában a búzaföldeken, miközben „nem felejtett el” az a­rany­hajú kislányokra is rámosolyogni. A vén ravasz kopasz­ban még vol­tak emberi érzések is, a kétségtelenül „uralkodó” vad­állati ösztönök mellett, amely érzéseket nem lehet kizárólag korai „píár-fogásnak” minõsíteni. A mai vezetõ politikusok már a nem­zet mos­­to­ha­apái­­nak sem minõsíthetõk. Önzõ, egoista, élvhajhász, szemfor­ga­tó, kont­raszelektált, tehetségtelen, kisstílû, kicsinyhitû, népbu­tí­tó sen­kiháziak, szinte kivétel nélkül, egytõl-egyig. Nincs is program­alkotó képességük, nincsenek is programjaik, és az akár­hány vicik-vacak pontjaikból sem valósítanak meg soha semmit. Már a búzaszemeket sem tekintik értéknek, csak a mocskos pénz bûzlõ – igen, a hamis pénznek van szaga: büdös! – derivátumait, amelyekbõl öncélú szadista hatalmukat építgetik. És ezek az em­be­ri torzók, lélektelen hasonmások – nem csoda – már mosolyogni is képtelenek. Sunyi úniós bájvigyor ül festett papundekli álarca­ikon. Az Illuminátusok ugyanis tetten érhetõk. „Gyü­mölcsérõl is­meritek fel a fát!” – mondotta Jézus Krisztus. Az illuminátus fát a bûzlõ „gyümölcseirõl”. Elõttem nem is kétséges, hogy az ÁVH – a kádári és a mai, „atlanti típusú” titkosszolgálatok „proto­ügynök­sé­ge” - egy titkos társaság, alkalmasint egy „magyargyûlölõ” illu­mi­­ná­tus-szabadkõmûves páholy lehetett, ha nem is a szó jelenté­sé­nek ha­gyományos értelmében. Klán, hunta vagy páholy – egyre­megy. El sem képzelhetjük, milyen leleményes a Sátán, amikor a pokol különbözõ szintjeit, színhelyeit tervezi.



Forradalom


Az ávósdiktatúra újból a pokol tornácára vetette a magyar népet.


1956. újabb rettenetes nemzeti tragédia volt, s nem egyszerûen az effektív vérveszteség (vö. a nemzeti értelmiségi elit újabb lefejezé­se) vagy az illúzióromboló, a lelki depressziós hatás miatt. Arról szólt, hogy a Kom­mu­nista Párt két szárnya – a népiek és a gyö­kértelen „kozmopoliták”, valójában a „nemzeti” szabadkõmûvesek és a liberális illuminátusok – nem bírt egymással, kirúgták a ház oldalát, s ezt a gyermeteg (infantilis) és hamis illúziókra hajlamos (sõt, fogékony) népet, megint csak belevitték egy véres, önpusztító forradalmi lázadásba, mint amilyen az 1848-as volt. A következ­mény ugyanaz lett. Ismét csak az orosz ármádia volt az, mely „egy idõre” ismét véget vetett a magyar függetlenségi mítosznak. Spon­tán forradalmak nincsenek, soha nem is voltak; a spontán forra­dalmak hamis mítoszát – igen eredményesen, hiszen ez a mí­tosz az akadémikus történelem-szemléletben, a konvencio­ná­lis társadalom-szociológiában mind a mai napig fennmaradt – a mar­xista-leninista „történelmi materializmus” terjesztet­te el az egész világon. Ennek hamis tanítása szerint, amikor a nép már nem tud a régi módon élni, s a hatalom már nem tud a régi módon kormányozni – vagyis gazdasági, politikai, társadalmi válság alakul ki -, akkor, miszerint a mennyiségi változások úgy­mond az élettelen és az élõ világban is egyaránt minõségi változást idéz­nek elõ, a spontán szervezõdõ forradalom egy új, maga­sabb ren­dû termelési módra való erõszakos „áttérést” való­sít meg, amennyiben a régi urakat elkergeti, majd újakat ültet a helyükbe. A világtörténelemben egyrészt nem voltak mindig forra­dalmak, másrészt mostanában kétségtelenül megritkultak. (Fran­cis Fukuyama hírhedt elmélete szerint az egész vi­lá­gon megvaló­su­ló liberális demokrácia a lehetséges legtö­ké­letesebb társadalmi rendszer, ilyenformán forradalmakra töb­bé nincsen szükség.) En­nek azonban éppen az ún. liberális demokrácia „tökéletlensége” a magyarázata, ugyanis ez a világrendszer a legkevésbé sem demok­ratikus. Sokkal inkább arról van szó, hogy a világ társadalmait sokszáz éve eredményesen manipuláló szabadkõmûvesség, de leg­inkább az egységes világállam létrehozásán immár 230 éve munkálkodó Illuminátus Rend, akik eddig az összes je­len­tõ­sebb for­radalom (1789., 1848., 1917. stb.) megszervezé­sé­ben oroszlánrészt vállaltak, mostanra olyan szintre fejlesztették a Világállamot, melynek csendõrsége (vö. USA) ma már nem­hogy a spontán éhséglázadásokat, de a sokkal tudatosabb, szervezettebb társadalmi konfliktusokat is képes csírájában elfojtani. Mivel az Illuminátusoknak – értsd: nekik, maguk­nak - eszük ágában sincs forradalmat szervezni saját egyed­uralmukkal szemben, így aztán „nincsenek is” forradalmak, sehol a világon, még csak elvétve sem. Emiatt is alakult ki a „nemzet­kö­zi terrorizmus”, jelezve, hogy a szupranacionális tõ­ke globális világura­lmával szemben már nincs semmilyen kvázi „tudományos, hu­má­nus és szalonképes” lokális ellen­szer, mint az egyébként megengedhetetlen, spontán rom­bo­lás. Az osztályharcot „betiltották”, s vele a forradalmakat is. Ha valakit részletesebben is érdekelnek az 1956-os magyar forrada­lom – amely talán az utolsó volt a „klasszikus marxista-spontán for­ra­dal­mak” törté­netében – gyökerei, okai, valódi mozgatórugói, lefolyása, stb., annak javasolom, olvassa el Hernádi Tibor „igaz­­­­ságát 1956-ról, a témáról szóló könyvében.



Gulyáskommunizmus


Nyugodtan elmondhatjuk, hogy a Kádár-korszak minden te­kin­tet­ben üdítõ idõszak volt ahhoz képest, amit a magyar nép elõzõleg folytatólagosan átélt. Ami a Kádárék - a nagy vadász és sakkmes­ter - talán legnagyobb bûne volt, hogy nemcsupán rájátszottak a ma­gyarok közmondásos és növekvõ infantilizmusára, hanem, ha lehet, tudatosan igyekeztek még tovább erõsíteni azt. Így alakult ki ez a mai, önmagáról gondos­kodni képtelen, bárgyú életfelfogás. Ezért van aztán, hogy „a kom­munizmusban a legrosszabb, ami utána jön”. A teljes foglal­koz­tatás után a teljes létbizonytalanság, az ingyenes és teljes körû társadalombiztosítás helyett a kollektív EU-tanázia, a társadalmi tulajdon helyett a felnövekvõ nincstelen­ség, a cucilista „haladás és erkölcs” helyett a tökéletes, minden­irá­nyú visszafejlõdés, viszonylagos béke helyett az utcai harcok. A szovjetimádó gyerekes fantazmagóriák helyett gigantikus szabad­kõ­mûves hazugságok. Párttag-gyûlések helyett a péntek esti pá­holy­ülések. Szabad Nép félóra helyett „hitgyülis” prédikációk. Em­beri élet­színvonal helyett minimálbér. Háztáji helyett „nemterme­lési támogatás”. A magyaros ételek helyett úniós mérgek. Tömeg­sport helyett lovagrendek. Pfúj, ebbõl ennyi is elég… Most hallom a Gyökértõl – egyébként szép német neve van -, hogy jelenleg már jóval az 1968-as nívó alatt élünk.


Mi a francnak kellett akkor „rend­szert” váltani?



Gengszterváltás


Aztán amikor ez a szerencsétlen nép már úgy-ahogy megvalósított egy – ha hazug is, de - viszonylag mûködõképes nemzeti gazdasá­got, egy hamis eszmékre alapozott, de mégis életképes társadalmi konvenciót; jött az újabb Grand Orient csapás, a hamis rend­szer­váltás, amely megint csak szétzúzott minden mûködõ struktúrát, s egy totálisan hazaáruló komprádor politikai elitet ültetett az or­szág nyakára, olyant, amelyet azóta sem sikerült elzavarni, mert mindenki újabb véres, anarchisztikus következményektõl retteg. A világállamhoz való eltéphetetlen kötõdés jogi és szervezeti fun­da­mentuma, hálózati kapcsolatrendszere volt az elsõ és a leg­fontosabb felépítmény (vö. „demokratikus intézményrendszer”), amit a rendszerváltó elitünk – önmaga hatalmának, egzisztenciá­jának, leválthatatlanságának bebetonozása mellett - sürgõsen tetõ alá hozott. Mégpedig négy, külön-külön is egyformán fontos, a jö­võkép szempontjából „párhuzamos” (vö. Jákin, Boáz, stb.) alap­pil­lérre építve:



· A beton alapzatot a Komintern adta: az MSZMP, majd MSZP.


· A változás „mozgalmát”: a Grand Orient, a kvázi ‘48-as MDF.


· A folyamatba épített ‘gondolatkontrollt’ a Libintern: az SZDSZ.


· A Szép Új Világrend, a jövõ csíráit a világállami elit: a Fidesz.



A „bilderbergi fõbizalmiról” Sándor András író, „próféta”, 1997. jú­nius 1-jei le­velében ezt írta nekem: "Orbán Viktort a bilderbergi ‘kerekasztalnál’ kijelölték számunkra, és már javában prog­ramoznak is minket, hogy jövõre õt válasszuk meg Antall és Horn után harmadiknak, és azt higgyük, hogy ez a mi aka­ra­tunk. Megvan ennek a technikája. Rutinkérdés ez. A ba­rom­figyár leghorn-tyúkjai is azt hiszik, hogy a Teremtõ ket­recbe teremtette õket, automata etetõvel... Nem mintha Or­bán Viktor nem lehetne szabad körülmények között is alkal­mas a magas tisztségre. Lehet, hogy alkalmas lenne, lehet, hogy nem. Világért sem bántjuk õt. Abban azért mégis van némi különbség, hogy egy nemzet a saját életmûködése so­rán termel ki a maga számára egy kormányfõt, vagy pedig valahol elõírják a számára. Ám ha történetesen Kossuth La­jost elõírták volna valahol kormányzó-elnöknek, minden bi­zonnyal nem lenne ott a képe ma a szobám falán. Vagyis hát a bunda ismeretében nem olyan auguri mûvészet tudni, ki lesz a bajnok. A Petõ megtette a kötelességét, a Petõ mehet. A Horn megtette a kötelességét, a Horn mehet. Orbán Viktor! - Parancs! - Hozzám! - Parancs! - Jövõre maga lesz a fõbizalmi! - Értettem!"



Testvéreim!


Segítsetek az özvegy fián!



*****



Szerintem semminek nincs vége.


A tánc igazán csak most kezdõdik.


Nagyon messze van még a lejtõ alja.


Magyar a magyarnak farkasa lesz…


Rokon a rokonát adja majd fel és el.


A hasonmások meg csak röhögnek.


A markukba, minden falat koncért.



S hát, ha magad nem árulod el hited,


hazád, családod; elveszik erõszakkal.


Kinek a menyasszonyát szeretik el,


kinek a feleségét, kinek a lányát, fiát,


apját tántorítják el – úgy, hogy mire


visszakapnád, már nincs több remény


s csak a Menny, ami vigasztalást ad.



Elveszik minden földi javaid, és téged


ím’ az egész világgal állítanak szembe.


S ha nem adnád oda üzleted, jószágod,


munkád; a tehetségedet és szeretteidet


ingyen és bérmentve a halvaszületettek


szórakozására, kénye-kedvére, úgy jaj


neked, mert kitaszítanak az élõk közül.



Mégsem gyûlölheted a hasonmásokat,


ámbár végsõ titok, kiknek a klónjai õk.


Jézust, a Fiút, Isten Fiát is kitaszították,


keresztre feszítették, ám Õ nem gyûlölte


ellenségeit, s halálával megváltotta õket.


A halált csak a végtelen szeretet gyõzi le.


A Szeretet, aki Karácsonykor született.


Habár úgy bánnak veled is, mint tették


Jézussal - nem viselik el, hogy követed -;


megjárod a poklot, ám végül feltámadol.


Az örök világosság fényeskedjék neked.



*****



Leplezõ és leplezett kulcsszavak, fedõnevek:



Templom = szabadkõmûves képes beszédben a páholy fedõneve


Templomosok = a titkos társaságokat koordináló fedett központ


Templomépítõ = aki templom-épületeket és páholyokat is épít


Forradalom = a regnáló politikai rendszer erõszakos megdöntése


Építési tervrajz = a forradalom elõkészítésére irányuló szabadkõ­mû­­ves mesterterv „vakoló” fedõneve


Mesterterv = a nagymester által összeállított koncepció (vö. Pike)


Rendszerváltás = fikció, az erõszakmentes „forradalom” fedõneve


Spontán találkozó = elõre szervezett találkozó, amelyen olyanok is találkoznak egymással, akik ezt egyébként sohasem tennék


Mesztic = valaki, aki nem az, aminek látszik (vö. Jelenések 2.9)


Nagykoalíció = az elõre kitervelt „rendszerváltás” vége, bûvös kör


Özvegy fia = akit meg kell menteni, akit éppen támogatni kell


Hasonmás = aki valakire nagyon hasonlít – deja vu – mégsem az


Lektor = fedett (vakoló) személy, aki ma a cenzor szerepét tölti be


Tördelõ szerkesztõ = akit a vakolók elõszeretettel megvásárolnak


Fõleleplezõ = a legmagasabb cenzor, akit sohasem lepleznek le


Vakoló = a politikai szabadkõmûvesek neve a politikai szlengben


Szabadkõmûves = valamilyen titkos politikai vagy pénzügyi (ban­kár-)­társa­ság tagja, akár félrevezetés céljából, akár ténylegesen


Illuminátus = olyan magas rangú szabadkõmûves, aki archaikus rituálén már nem vesz részt, csak a pénz és a hatalom mozgatja


Nemzet = embercsoportok ideiglenes gyûjtõfogalma, amely csak addig áll fenn, míg a világállam, mint közös karám végleg elkészül


Nemzetállam = anakronisztikus, önámító, félrevezetõ kategória, amely Anglia, Franciaország és Németország kiüresedett titulusa


Világállam = a köröttünk létezõ objektív valóság (Marx nyomán)




Vác, 2008. december 18.




Czike László