A bolsevik semmi halott üressége
- Részletek
- Czike László
- Találatok: 920
Czike László
A bolsevik semmi halott üressége
Ez a világ, a természeti, és még inkább a társadalmi környezetünk – pedig még eredetileg államinak alapított alapítvánnyal is rendelkezünk, melynek a neve (nomen est omen) Természet-és Környezetbarát Társadalmi Fejlõdésért Közalapítvány, vezetõje Elek István; dehát úgy látszik: a társadalmi súlyuk még-már nem felel meg az általuk képviselt szociológiai cél valós társadalmi jelentõségének – egyre nyilvánvalóbban egy szellem-és érzelemnélküli, kies pusztasághoz kezd hasonlítani. Ez egy olyan liberális kommunista szellemi vákuum-világ, melyben csak az illuminizmus csalogatóan hamis fénye pislákol, csak a „megvilágosodás” szurkos-büdös fáklyái „világítanak”, hogy senki ne ismerje fel az abszolút igazságot, s hogy a teremtõ Istent zavartalanul számûzhessék ebbõl a rémes, tönkretett, lepusztított, kifosztott és reménytelen árnyékvilágból, mely csak látszólag a tudomány temploma, csak falból „tudásalapú” társadalom: valójában Lucifer a Sátán emberirtó projektje.
Több idézettel kezdem; aztán majd elõjön a lényegi mondanivaló.
John Lennon soha nem lépett be a szabadkõmûvességbe, pedig ha emlékszünk rá: az angol királynõ a ’60-as években még lovaggá is ütötte a Beatles tagjait; e nemes gesztussal mintegy deklarálva, hogy ily’ tehetséges, népszerû emberek nem maradhatnak az egyszerû köznép tagjai. A lovagság ugyan nem áll túlságosan messze az angol szabadkõmûvességtõl, sõt, annak direkt az elõszobája, - ám mégis csak egészen más, minõségileg több, minthogyha valaki mondjuk történetesen a magyar Grand Orient, a Rotary Club, a Templomos Lovagrend vagy a (fábiánus) Magyar Szocialista Párt társadalmilag mégoly’ megbecsült tagja. Lennon, a rockzene egyik õsatyja megmaradt ösztönös, magányos anarchista forradalmárnak, renitens szabadgondolkodónak, afféle privát vakolónak; aki ugyan korántsem volt istenhívõ, mégsem kötött ki az illuminátus oldalon, annak ellenére, hogy tudta: a világ egységesülését, a globalizációt már nem tartóztathatja fel semmi. „And the world will be as one”, majd az utolsó versszakban már „the world will live as one” – énekelte leghíresebb dalában, az „Imagine”-ben. Szóval: lovag létére nem lett szabadkõmûves – nem lett kábítószeres-tömegkábító illuminátus -, mint örök riválisai, a Rolling Stones marihuánás, kokainos, heroinos, sátánista (vö.: brown sugar, sweet cocaine, sympathy for devil, demon in me, wild horses, stb. címû dalaikkal) frontemberei: Mick Jagger és Keith Richards.
Lennon egy másfajta egységes világról álmodott, de szerencsétlenségére – õ is - Isten kizárásával. Népszerûbbnek hitte önmagát Jézus Krisztusnál, mert soha nem értette meg, s önhittségében nem tehette magáévá a gondolatot, a hitet, hogy Krisztus Isten Egyszülött Fia, ki érettünk meghalt a keresztfán, s harmadnapra halottaiból feltámadott, - így senki, aki csak ember fia, soha nem válhat „népszerûbbé” Õnála. Majd - már érett férfikorában - az illuminátus USÁ-ba költözött, ahol soha nem tudott igazán beilleszkedni a társadalmi életbe: haláláig megmaradt családszeretõ, pogány-álmodozó magányos-infantilis „forradalmár”-nak, világpolgár-pukkasztónak, mindaddig, amíg a halálos lövések le nem terítették, saját otthona elõtt. Sosem tudjuk meg: „Isten büntetése”, vagy csak az illuminátus bosszú végzett-e vele (netán „mindkettõ”), vagy Isten csupán egyszerûen magához szólította nagyformátumú, ámde tékozló gyermekét, mondván: „Johnny fiam, elég volt az istenkáromlásból, ideje hazatérned…”.
John Lennon írt és elénekelt egy olyan szörnyeteg-gyönyörû dalt, mely kétségbeejtõ szépséggel mutatja be és meg jobb sorsra érdemes szerzõje minden lelki magányát és szerencsétlenségét. Címe: „I don’t believe”. A dal ördögi monotóniával, de drámaian felépített szerkezetben, egyre fokozódó feszültséggel, és egyre vadabbul, líraian kiabálva adja tudtunkra, hogy alkotója mi mindenben nem hisz. Többek között – nem hisz: a csodában, Bábelben, a tarot-(okkult kártyák)-ban, Hitlerben, Jézusban, a Kennedy-ekben, Buddhában, a mantrában, a júdaizmusban, a királyokban, Elvis Presley-ben, sõt, a Beatles-ben sem. Csak „egyvalakiben”, illetve „kétvalakiben” – egy eszményi párosban - hisz: önmagában; önmagában és Yokóban, a feleségében.
Íme a felsorolás utolsó sora angolul:
„I just believe in me…, Yoko and me.”
Gyurcsány Ferenc – alias: „Fletó” -, a mi matt múltú és fényes jövõjû miniszterelnökünk nem sokkal miniszterelnöki székfoglalóját követõen, egy különösen mélyfilozófiai ihletésû interjújában a következõ állítást találta kimondani: „Nincs más, csak érdek. Aki mást állít, az hazudik.” Igen, ez tiszta beszéd. Jó idõben, jó helyen kell lenni, és akkor az (anyagi) érdekek érvényesíthetõk. (Ezt is õ mondta.) Minden más – „csupán könyveléstechnikai” kérdés. Nyilván tetteinket is aszerint különböztethetjük meg, hogy a „házi lelki könyvelõnk” – a lelkiismeretünk – a tartozik, vagy a követel rovatba könyvelte-e el, amire persze szintén mi adunk neki megfelelõ utasítást, hisz’ a könyvelõ és a lelkiismeret kevéske jó szóval „megnyugtatható”. Igen, így gondolkozik egy igazi, virtigli – matt múltú és fényes jövõjû – eurobolsevik, aki éppen a megfelelõ helyen volt, amikor dadogós elõdjének kitelt a (titkos)szolgálati ideje, s miután átmenetileg újra „alvó státuszba” helyezték, vissza kellett térnie a nemzetközi bankügyekhez.
Adva van tehát néhány tucat kormány létszámát kitevõ volt KISZ-es, meg mindenféle egyéb volt szervezetet vezetett férfi és nõ, akik jó idõben mindig jó helyen (oldalon) vannak; - 1919-tõl 1945-ön és 1956-on, sõt, 1990-en át egészen napjainkig. Minden idõben – ha feldobják õket (vagy egymást), ha nem – talpra esnek, és mivel az érdekeik is „egybe” esnek, könyörtelenül érvényesítik is azokat. 70 -80 éve szakadatlanul a Kominternacionálét éneklik kórusban, némi önkritikával, de töretlen optimizmussal tekintenek a jövõbe: „A múltat végképp eltöröljük … A Föld fog sarkából kitörni … Semmik vagyunk, s minden leszünk … Ez a harc lesz a végsõ … És nemzetközivé lesz holnapra a világ.”.
Ugye, hasonlít ez a szöveg a John Lennon-éra: „… és a világ (holnapra) eggyé válik ... S a világ (holnap) egyként fog élni … ? Azzal a – nem kevés! – különbséggel, hogy John Lennon legalább a zene területén (szövegírásban már kevésbé) irgalmatlanul tehetséges volt! Ezek a mieink azonban csak (el)privatizálni tudnak, azt is csak rendkívül alacsony hatásfokkal. A 100 %-os értékû társadalmi tulajdont elõbb alkotmány-ellenesen „visszaállamosítják”, illetve maguknak szocializálják (kommunizálják), majd miután levették belõle a jogellenes kitulajdonítás minimum 10 %-os üzletszerzési jutalékát – amelyen 70:30 arányban megosztoznak -; a maradékot az államkölcsönök kamatos kamata fejében kiszolgáltatják a külföldi bankokkal karvaly-konzorciumot képezõ, békés befektetõknek álcázott vamzereknek és ügynököknek. Persze, vannak akik a betevõ portfoliójukról már jóelõre gondoskodtak: s már akkor egy nagyot húztak a lébõl, amikor a KISZ elõbb DEMISZ lett, majd az összes KISZ-és pártvagyon seperc alatt – volt, nincs – elpárolgott.
Hogy mindezeknek – az említett mélyfilozófiai és dzsungelerkölcsi elveken túlmenõen – mi az ideológiai alapja? Hogy „nincs” Isten… A minap Gyurcsány – alias: „Fletó” – Ferenc, a mi matt múltú és fényes jövõjû miniszterelnökünk, az önmagában mélyen hívõ (röviden s tömören: szintén önhitt) Havas Henrik riporternek megnyílt, és svarc auf veisz megvallotta konkrét, nem túl bonyolult világnézetét. Havas a TV2 „Mokka” címû reggeli mûsorában arról igyekezett faggatni õt, miért is nem tesz semmilyen vallási megnyilvánulást: miért nem vesz részt legalább tiszteletnyilvánításból – baráti gesztusból, protokoll-célzattal – egyházi, vallásos rendezvényeken, körmeneten vagy szentmisén? „Azért, mert egyenes emberként én nem vagyok kapható semmilyen álságos szerepre – nem hazudok! Nem vagyok istenhívõ, ezért!” – felelte Gyurcsány…
Vagyis: nincs Isten! Tehát a mi „Fletónk” is azok közé az önámító pogányok közé tartozik, akik „hiszik-remélik”, hogy a mindenség a szerves és gondolkodó, személytelen véletlen hatására alakult ki; a tengerbõl magától õsleves lett, tele önreprodukáló koacervátum-cseppekkel, melyek utódai végül „kimásztak” a szárazföldre, növényekké fejlõdve létrehozták a metán-légkörbõl az ózon-pajzsot, és miután a légkör – legalábbis a mindmáig aláíratlan Kyotó-i egyezményig – átmenetileg belélegezhetõvé vált, szárazföldi állatokká is átalakultak. Az õsünk – Darwin és Engels írásai hatására – lejött a fáról, és miután a szimpla munkából megélni képtelen majmokat mind agyonütötte, az állandó tõzsdézés és a spekuláció hatására emberré vált, hogy megérdemelten élvezhesse a pénz derivatíváit. Nyilvánvaló: „Fletónk” minden igyekezetét kitöltötte, hogy jó idõben mindig jó helyen legyen, ezért nem volt ideje egyszerû világnézetét kísérletileg is ellenõrizni (verifikálni), ellenkezõ esetben lehet, hogy már régen megtért volna. Arra gondolok, hogy „a tudásalapú társadalom” legnagyobb koponyái (tudósai) már régen rájöttek: a fizikai világban sem történik semmi véletlenül, és semmibõl nem lesz semmi. Azt képzelni, hogy az anyag, a szellem, az élet és az ember, a mai világ csupán spontán, tudattalan fejlõdés, tervezõ és tervezés nélküli „véletlen konstrukció” eredménye; kb. annyi, mintha valaki teleszedne egy zsákot különbözõ rádióalkatrészekkel, és addig rázná, ameddig spontán össze nem áll a zsákban egy rádió-vevõkészülék. A világ célszerûen mûködik: ez a teremtés lényege s alapvetõ bizonyítéka.
Gyurcsány nem lehet annyira ostoba – nem is az -, hogy ne lenne mindezzel nagyon is tisztában. Más, sokkal gyakorlatiasabb okok késztetnek egyes embereket arra, hogy józan eszük birtokában is megtagadják Istent, tagadják létezését. Az igazi, a valós ok az erkölcsi normákban, azok különbözõségében rejlik. Isten színe elõtt bûnnek minõsül mindazon cselekedet, amellyel valaki tudva és akarva szegi meg Isten törvényeit, a tízparancsolat erkölcsi útmutatásait. Az emberi „igazságszolgáltatás” nem terjed ki a cselekedetek isteni erkölcs szerinti szigorú elemzõ értékelésére, s így inkább jogszolgáltatásnak, mintsem igazságszolgáltatásnak tekinthetõ. „Bûn az, amit a törvény büntetni rendel.” – mondja a polgári büntetõjog, amelynek törvényi rendelkezéseit nem istenhívõk hozzák. Ha valaki éhségében ellop egy kiló kenyeret, s el is szalad vele, azt enyhébb esetben lecsukják, balszerencsés esetben fején találja a jogszerû és szakszerû fegyverhasználat pisztolygolyója. A milliárdokat zsákmányoló privatizátorok viszont nemcsak, hogy megúsznak minden felelõsségre vonást, hanem beülnek az ország házába, hogy megújuló ciklusokban hozzanak újabb „istentelen törvényeket” a szegények, sõt, a nincstelenek ellen.
Mert ha nincs Isten, nincs értelme, létjoga semmilyen erkölcsnek.
Jó idõben jó helyen – a KISZ-ben és parlamentben – kell lenni; a pénz (a bank) és a privatizáció (ÁVÜ, MSZP, stb.) templomában.
Miért is kellett szétválasztani a vallást és az államot?
Csak, hogy létrejöhessen az istentelen rémállam (nácizmus, kommunizmus, stb.), hogy aztán liberális okkal-joggal lehessen széjjel verni mindenfajta (jog)államot és államrendet.
Hogy a privatizátorok a zavarosban halászhassanak, és a nemzeti vagyon után privatizálhassák az állami költségvetést és a jogot is.
Hogy a szemünkbe röhögve vágják a pofánkba Lucifer törvényeit.
Mindezekhez képest az anarchizmust életmûveként kutató Soros-politológus kulturális miniszter – vö.: mint állandó fõszereplõ a Magyar Nemzet címoldalán – tevékenysége eltörpülõ, ócska bohózat.
Legfeljebb Hóman Bálint és Klebelsberg Kunó forog a sírjában…
Ki figyel oda?
Vác, 2006. január 28.
Czike László