Czike László


A fényhozó hatalmi piramis*



A piramis csúcsán - a mindent látó szem ($) gazdája - maga Lucifer ül.


Közte és a neki szolgáló piramis szervezetei között a parancsközvetítõ kapocs az Illuminátusok Rendje.



A sátáni piramis tizenhárom (13) szintre tagozódik.


Az elsõ 7 szinten az alacsony fokozatú szabadkõmûves segítõk és végrehajtók, a 8-13 szinteken a magasabb fokozatú illuminátus szabadkõmûvesek mûködnek.


Az Illuminátusok Rendjét (a hatalmi hierarchia piramisát) 1776-ban - a kilépett jezsuita szerzetes - Adam Weisshaupt alapította.


Lucifer piramisának szintjei, felülrõl lefelé haladva:



Legfelül: Lucifer, a Fényhozó, a bukott fõangyal, a Sötétség Fejedelme, más néven Mefistopheles, a Hazugság Atyja, nagy megtévesztõ, a földi (anyagi) Világ Ura ül és uralkodik. Minden szabadkõmûves és titkos-ügynök csak neki szolgál.



13. Szint: A KEREKASZTAL, amely a (világ)államfõ informális szervezete. A név minden valószínûség szerint az angol mondakörbõl, az Angol Nagypáholy nemzeti hagyományõrzõ tevékenysége révén származott át Lucifer háttérhatalmi piramisának 13. szintjére. A legendás Arthur király híres kerekasztala, amelyet leghívebb lovagjaival - modern kifejezéssel élve -, mint tanácsadó testületével, menedzsmentjével ült körül. (Többnyire a föld alatt - underground - ült, ahonnan seregestül csak olyankor jött elõ, amikor az igazak álmából spontán felébredve, vagy valaki (Merlin, a varázsló?) által tervszerûen felébresztve valamilyen sors-döntõ, történelemformáló haditettet kellett iszkiri végrehajtania.) Tekintve, hogy a luciferi világ(állam) az egységes piramiselvek és elnevezések mentén szervezõdik - Tanganyikától a Spitzbergákig -; amikor 1989-ben a (világ)háttérhatalom elõ-írta Magyarország számára az ún. “módszerváltást” (vö.: Máltai Paktum – Rózsa-dombi Paktum): az “ellenzéki kerekasztal” nevet kapta az egyeztetõ fórum, ahol a konspirációs magyar elit külföldrõl kapott direktívák és sablonok alapján meg-tervezte az ún. “rendszerváltás” folyamatát, vagyis a hatalom ideiglenes átadását Lucifer bal kezébõl jobb kezébe. Itt kezdõdött el az a máig rendezetlen káosz is, melyben nem tudja a jobb kéz, mit csinál a bal, - mert nem értik, nem látják át, hogy közös törzshöz tartoznak…



A KEREKASZTAL tárgyalási hangvételét, légkörét a demokratizmus és tökéletes konstruktivitás jellemzi; afféle szabad “brain-storming”-nak is tekinthetjük, mert bármilyen aktuális napirendi témában szabadon, kötetlenül minden érv és ellenérv elõadható, bármiféle külön kötelezettség vagy döntési kényszer nélkül. Egyetlen kötelezettség érvényesül: a szakszerû, és maximálisan tájékozott igazmondás.


12. Szint: A tizenhármak tanácsa, amely voltaképpen a végrehajtó hatalmat gyakorló világkormány. A Világkormány földi feje: David Rockefeller.



11. Szint: A harminchármak tanácsa (a szabadkõmûvesség 33 garádicsának a mintájára képzett résztvevõ létszám), amely Lucifer (világ)kormányát + a leg-szûkebb tanácsadói testületet (menedzsment + törzskar) foglalja magában. Ezen a szinten születnek a legfontosabb stratégiai és taktikai döntések.



10. Szint: A háromszázak klubja az a viszonylag tág tanácsadói fórum, mely archaikus kifejezéssel élve afféle ’parlamentnek’ is lenne felfogható, ha a liberális demokrácia álszent s hazug sémái között próbálnánk elképzelni a világot irányító – törvényhozó és végrehajtó – abszolút professzionális apparátus munkáját, mely egyébként semmiféle eszmei vagy módszertani rokonságban nem áll a fentemlített primitív, szószátyár, a lényegi folyamatokat csak elkendõzõ, pótcselekvõ formális szervezettel. Ez a szint a Világállam legfontosabb, legszûkebb döntés-elõkészítõ, állandó szervezete. A feladatnak megfelelõen – a tagjai a legmagasabban képzett és legkreatívabb gondolkodású szakemberek, specialisták: a világ minden egyes nemzetébõl. Hangsúlyozzuk, hogy elsõsorban elemzõk, értékelõk, minõsítõk és a lényeget szintetikusan, összefüggéseiben azonnal átlátó szakemberek dolgoznak itt, tehát nem holmi szimpla érdekképviseleti szervvel állunk szemben. Állítólag – ezekrõl a világállami szervezetekrõl nem sok valós információ szivárog ki – ezen a szinten már helyhez kötött, állandó létszám dolgozik, Londontól néhányszor tíz kilométerre, egy direkt erre a célra felépített, a külvilág elõl elzárt kisvároskában, mely egy önellátó kis állam a (világ)államban; s a legmagasabb high-tech szín-vonalon elégíti ki az ott dolgozók munkahelyi és családos életszükségleteit. Mert a Világállam ismeretlen helyen fekvõ, london-melléki eszmei-szellemi központja, szíve bentlakásos kötelezettséggel mûködik. A zártságot grand-luxus enyhíti…



Egyes értesülések szerint a Világállam londonmelléki központi telephelyén folyik annak a fiatalembernek a felnevelése, és különleges küldetésére való felkészítése is, aki a katar hit szerinti Meroving-dinasztia sarja, s ilyenformán a Grál-legenda hús-vér megtestesítõjeként a bibliai Dávid király vérét és génjeit is (vö.: David Rockefeller!) magában hordozza, mint Jézus Krisztus “egyenes-ági (vérszerinti) leszármazottja”. Ez a fiatalember lesz a tervek szerint a Világállam császára.



Ez a legfelsõ négy szint: a KEREKASZTAL, a TIZENHÁRMAK TANÁCSA, a HARMINCHÁRMAK TANÁCSA és a HÁROMSZÁZAK KLUBJA alkotja a tágabb, hierarchikus értelemben vett tulajdonképpeni ILLUMINÁTUSOKAT.



9. Szint: A B’nai B’rith (a Szövetség Fiai) nevet viselõ, izraelita szabadkõ-mûves páholy, amely a világ(állam) egyedüli exkluzív etnikai természetû lodge-a, tekintve, hogy a tagjai csak zsidó származású férfiak lehetnek. Ez önmagában jól mutatja Jahve választott népének a világállam szervezeti rendjében (piramisában) elfoglalt elõkelõ helyét. A Talmud (Saniga) mondja: “Isten csak azért szórta szét az izraelitákat az egész világra, hogy a népekre áldást és szerencsét hozzanak.” A Szövetség Fiai “érdekképviseletét” Magyarországon feltehetõen a mindenütt jelenlévõ MOSSAD, - emellett a MAZSIHISZ, az SZDSZ és az MSZP bizonyos körei látják el.



8. Szint: A Grand Orient (a Nagy Kelet = a francia Grand Oriens), amelynek elsõsorban harcosan ateista és forradalmi hagyományai vannak. A Grand Orient a francia felvilágosodás, a francia forradalom, az amerikai függetlenségi háború és nyilatkozat, a ’48-as forradalmak, a párizsi kommün, a kommunista kiáltvány, az orosz októberi forradalom és emellett a katolikus egyház elleni harc páholya. Magyarországon az 1989/1990-es politikai rendszerváltás - a legerõsebb érdekelt külföldi titkosszolgálatokkal együttmûködésben - a katonai hírszerzés útmutatásai alapján ment végbe. A civil társadalom átalakításában – különbözõ fedõ szervek, szervezetek, pártok (pl. szövetségek, egyesületek, MDF, FKgP, stb.) égisze alatt – a magyar Grand Orient játszotta az informális fõszerepet, majd már kb. 1996-tól közvetlenül az Illuminátusok Rendje, mely ma nagyjából azonos erõvel tartja befolyása alatt az MSZP-t és a Fideszt, vagyis a két meghatározó politikai pártot.



7. Szint: A Kommunizmus látszólag bukott, történelmileg “meghaladott”, a múltat idézõ kategória - hatalmi szint, vagy osztály -, valójában ez csak a látszat, mert a katonai és politikai tekintetben térdre kényszerített szovjet kommunizmus máig tovább él, mindenekelõtt mint euro-és világkommunizmus. Sõt, mint életre kapott, virulens hatalmi szisztéma ma is mûködik; ugyanis a lényege eredetileg a bolsevizmus, ami - a nevével ellentétben – egy szûk, militáns kisebbség (világelit) uralma a nagy (meghatározó) többség felett. Ez a szisztéma az ideológiai alapja és algoritmusa a teljes luciferi piramis hatékony mûködésének. Ez a szisztéma a mûködési elve az Amerikai Egyesült Államoknak (George W. Bush és liberális demokráciának álcázott katonai juntája uralkodik) éppúgy, mint az Európai Únió névre hallgató restaurált Nyugat-Római Császárságnak; mindkettõ a bolsevikok és a Grand Orient eszmei irányítása alatt áll, mindaddig, mígnem a kettõ együtt az egész glóbuszra kiterjesztett hatalmú (vö.: globalizáció) angolszász világállammá egyesül. Ez a világállam lesz Orwell rémlátomásának (1984) megtestesülése, ami majd az Antikrisztus aljas terveinek megvalósításaként lángba borítja a világot.



A világ észrevétlen egyesülése eltörölte a Nyugat és a Kelet, a kapitalizmus és a ‘szocializmus’ közötti lényegi különbségeket. Az ellentmondást Nyugaton a köz-ponti tervezés hiánya, Keleten a magántulajdon (és a pénz) szabadságának a hiánya jelentette. Miután titkosszolgálataik egyeztetései révén mindkét rendszer belátta ‘a másik igazát’, végül megkezdõdhetett a reálfolyamatok politikai össze-hangolása. Ez a globalizáció lényege! Kelet lemondott ‘a szabadságjogok’, a tõke mozgásának a korlátozásáról, - a Nyugat pedig megvalósította a magas fokú terv-szerûséget. Együtt hozzáláttak, hogy felszámolják a véletlent szerte a világon. A kommunizmusból kapitalizmus, - a kapitalizmusból kommunizmus lett. Jól meg-õrizték, sõt, össze is házasították egymás rossz tulajdonságait. Nyugaton csak egy ‘kicsit’ lett rosszabb – nálunk, Kelet-Európában: nagyon.


A globalizáció lényege tehát a megvalósult világkommunizmus.



6. Szint: A skót rítusú páholyok (1-33 garádiccsal) csak a 6. szintre jutottak, ámbár a világállam - legalábbis látszatra - angolszász hegemóniát mutat. Ám nem eszik a “kását” ilyen forrón – az illuminátus hatalmi piramis nem etnikai alapokon épül fel, éppúgy, amint (mint láttuk, egyetlen kivétellel) a páholyok sem mutatnak etnikai strukturáltságot vagy exkluzivitást. Az Angol Nagypáholynak például épp- úgy lehetnek speciel eszkimó tagjai, amint a Grand Orienthez is csatlakozhatnak akár afrikai feketék. A skót rítusú páholyok hagyományai a legõsibbek, tekintve, hogy közvetlen kapcsolat mutatható ki az igazi rózsakeresztesség, a skót rítus és az egykori (1314-ben a pápa által feloszlatott) templomos lovagrend, valamint annak különbözõ (jog)utódszervezetei között. A skót rítusú (s az angol) szabad-kõmûvesség abban tér el a franciától, hogy míg a franciák ateista, egyházellenes történelmi hagyományokat ápolnak, - a skót és az angol maszonériára az istenhit elfogadása, sõt, kötelezõvé tétele jellemzõ. (Ez vízválasztót jelent az amerikai és az angol politikai szabadkõmûvesség között is, és magyarázat arra, hogy a skót-angol típusú szabadkõmûvesség miért is áll hátrébb, rangban lejjebb a francia Grand Orientnél. Talán azért, mert Lucifer a valamilyen istenhithez görcsösen ragaszkodó angol hagyományú szabadkõmûves szervezeteket hátrébb sorolja az istentagadó franciák lodge-ainál. Láttuk, hogy az amerikai maszonéria francia Grand Orient-gyökerû, ami pedig antagonisztikus politikai ellentéteket generál – az istenhit okán is – a konzervatív angolok és a liberális amerikaiak között.) Az angolok és skótok abban is eltérnek Európa kontinentális (francia szellemiségû) szabadkõmûvességétõl, hogy elismerik a római pápát Jézus Krisztus földi hely-tartójának (Vicarius Christi), szemben a franciákkal, akik nem csupán Krisztus Isten-Fia mivoltát, de magának Istennek a létét is tagadják. VIII. Henrik, amikor a pápa nem volt hajlandó szentesíteni a gátlástalan-kegyetlen feleség-cserélgetéseit (sorban-lefejezését, hogy szabadon újranõsülhessen), dühében legott leválasztotta az anglikán egyházat a római katolicizmusról, elszakadt a római pápától; kivonva magát és Angliát Róma fennhatósága alól, - “szakadár egyházának fejévé” magát tette meg. Így alakult ki az a máig páratlan angol hatalom-koncentráció, amelynek keretében a királyi ház kezében összpontosul a brit királyi korona felségjoga, az angol nagypáholy okkult-szakrális hatalma és az anglikán egyház irányítása, ami az Ég és a Föld (hit, gnózis és világi hatalom) - transzcendentális értelemben illegitim - összekapcsolását jelenti. Ez a furcsa “kereszt-helyzet” eredményezte, hogy a római pápa, dacára az anglikán szakadárságnak, közelebbi kapcsolatot ápolhat az angol királyi házzal és a királynõvel, mint az istentagadó francia Grand Orient szellemiséggel, akik nem ismerik el a római pápát, csak Péter, az elsõ pápa helytartójának (Vicarius Petri).



5. Szint: A Yorki páholyok hagyományai eltérnek a skót rítustól; az amerikai típusú skót (angol) szabadkõmûvesség páholyai.



4. Szint: Lyons Klub, Rotary Klub, Kiwanis, Odd Fellows, YMCA. Ezek a különbözõ célú önkéntes polgári (civil) társaságokat tömörítõ szervezetek a pénz, az információ, az ismeretek összegyûjtését, áramoltatását, a bármiféle parlagon heverõ anyagi, emberi, szellemi s egyéb erõforrások szisztematikus felkutatását, összegyûjtését, koncentrált hasznosítását, az elitkultúra, a tudományos kutatások és a mûvészeti alkotások támogatását, szponzorálását és elõfinanszírozását, a szegények karitatív (szociális) megsegítését, jótékonysági (pl.: segély-) és a zöld, környezetvédõ (pl. Greenpeace) akciók szervezését és végrehajtását végzik. (Itt a lényeg annak a megértése, hogy a világuralmi rendszer – eszme, stratégiai cél és rezsim biztonsága, bebiztosítása – megköveteli, hogy az ellentétpár mindkét felén ugyanazok az erõk “osszák a lapokat”, máskülönben a stabilitás és a félrevezetés sikere nem biztosítható. Ebbõl következik, hogy a szegények segélyezését ugyan-azok szervezik, akik konszernjeikkel a világ-szegénységet, a tömeg-nyomort elõ-idézik. A környezetvédõ (lásd pl.: zengõi NATO-lokátorállomás építési helyszíne elleni “zöld” tiltakozás!) megmozdulásokat ugyanazok az erõk hívják életre, akik a természetromboló koncepciókat megalkotják. Mindez aztán – megfelelõ média-zenei aláfestéssel – a társadalmi aktivitás, a vita, a demokrácia sûrû látszatát kelti. Innen ered a szabadkõmûvesség önmagáról generált és elterjesztett nimbusza, mi-szerint a maszonéria alapvetõen egy emberbarát mozgalom, amely a személyiség, a személyes kvalitások kollektív (értsd: titkos társaság-tagi) kifejlesztése mellett a pozitív társadalmi folyamatok katalizálását, így a közösségi élet jobbítását tekinti elsõdleges céljának, feladatának.


Az YMCA = Young Men’s Christian Associations = Fiatal Férfiak Keresztény Egyesülete (fedõ szervezet). Olcsó szálláslehetõséget jelent Amerikában…


3. Szint: Kék, vagy Johannita páholyok


Ezen a szinten figyelhetjük meg a legjobban, hogy miként tette magáévá a gnózis legkülönfélébb “tételeit” a szabadkõmûvesség, hogy eltorzítsa a katolikus vallást, és ebben a szerepkörében – értsd: “végeredményében” - nem sokban különbözik a protestantizmustól, amely mind a mai napig fõszerepet játszik (mint a valláson belüli “eszköz”, a szabadkõmûvesség kezében) a kereszténység megosztásában, és szörnyû rombolást visz véghez a kellõképp nem felvértezett emberek lelkében. Ezen keresztül még azt is megérthetjük, hogy 2004-ben Cleveland-ben elmondott beszédében a johannita (református) Orbán Viktor miért is nem nevezi nevén a Megváltót, amikor Jézus Krisztus helyett szemérmesen csak “Mester”-t mond. A dolog valahol a régi rózsakeresztes (keresztény) páholyok szemléletmódjára emlékeztet, melybõl a szabadkõmûves johannita rendi gondolkodás történetileg kinõtt. Mi több, felsejlik – mint “hiányzó láncszem” – az õsi kapcsolat a rózsa-keresztességen keresztül (Orbán eredetileg rózsakeresztesként indult) a gnózis és a templomos lovagrend, és a belõle még a jeruzsálemi kereszteshadjáratok során kivált (templomõrzõk, ispotályosok, stb.) johanniták között.



Idézem a megfelelõ szövegrészt Jim Marrs: “A titkos uralom” címû könyvébõl: “A johanniták Keresztelõ Szent János után kapták nevüket, akit a valódi bibliai messiásnak tekintettek, Jézusnak pedig csak másodlagos szerepet tulajdonítottak a zsidók palesztinai felkelését megelõzõ idõszakban. A johanniták – kik állításuk szerint úgy örökölték (kiktõl?) ezt a titkos tudást – úgy vélték, hogy Jézus, avagy “Jesu, a felkent” valójában halandó személy volt, Ozirisz vallási kultuszának beavatott tagja. Úgy gondolták, - Szûz Mária történetét csupán késõbbi szerzõk találták ki, azért, hogy valami más magyarázatot adjanak Jézus törvénytelen születésére. Picknett és Prince kifejti: “a johannita szekta felismerte, hogy a ’Krisztus’ név nem kizárólag Jézusra vonatkozott; az eredeti görög ’Khrisztosz’ szó ugyanis csupán ’Felkentet’ jelent, amit sok más emberre is használhattak, beleértve királyokat és római tisztviselõket is. Következésképpen a johanniták vezetõi maguk is mindig felvették a ’Krisztus’ címet; és fontos tény, hogy a Nag Hammadiban lelt ’Fülöp evangéliuma’ minden gnosztikus beavatottra használja a ’Krisztus’ szót. Levi még azt is feltételezi, hogy Payens nagymester már azelõtt megismerkedett a johannita szekta tanaival, hogy a templomos lovagok vezetõje lett. E feltevést a magasrangú kõmûves, von Hund báró esete is alátámasztja, aki állítása szerint ismerte a szabadkõmûvesség ’igaz történetét’. Emlékezhetünk rá, hogy von Hund alapította a német ’Szigorú Engedelmesség’ páholyt – amely viszont kezdetben a ’Keresztelõ János Testvérei’ nevet viselte.”



2. Szint: “Kötény nélküli” páholyok. Mindazokat a félszabadkõmûves segítõ “páholyokat” nevezhetjük így, amelyek tagjai ugyan nem tették le a híres-hírhedt szabadkõmûves esküt - formálisan nem tagok -, de jól tudják, kikhez tartoznak.


1. Szint: “Human - 1776 - TAET”, a humán polgári (civil) társaságok tagjai. Az alapító “atya” - Weisshaupt - jó elõre, pontosan tudta, hogy az Illuminátusok hatalmi rendje távlatilag csak akkor bontakozhat ki, csak akkor szerezheti meg a korlátlan világuralmat, ha a lehetséges legszélesebb társadalmi bázison építkezik; úgy, hogy mindazok a legjobb agyvelõk, szakértõk, tervezõ-végrehajtó munka-erõk is az illuminátus világhálót szervezzék, neki dolgozzanak, akik mit sem sejtenek arról, miben vesznek részt. Egyáltalán nem véletlen tehát, hogy a nagy- világot – Tanganyikától a Spitzbergákig - felölelõ, nemzetközi társadalmi-segítõ hálózatok szervezetei (pl.: a Vöröskereszt, a Greenpeace, a szeretetszolgálatok, a humánerõforrás-gazdálkodó és fejvadász-cégek, könyvvizsgáló, vagyonértékelõ, pénzügyi-gazdálkodási és privatizációs tanácsadó társaságok, segélyosztó non-profit, “szociálpolitikai” alapítványok, kultúrális, közmûvelõdési és környezet-védõ társaságok, szövetségek, stb.) nemzetállamok felett álló szervezõdésekként mûködnek, akik számára az országhatárok már csak jelképes vonalak…



A hangsúly a titokzatosságon, a titkosságon van. Ezeknek a szervezeteknek a fõ tevékenysége, hogy “kvázi öntudatlan” szorgos kis hangyákként csak hordják és hordják “a téglákat” a szabadkõmûves világállam, az illuminátusok szép új világrendje felépítéséhez, és karitatív cselekedeteik gyakorlása közben eszükbe sem jut, milyen jó is lehetne ez a világ, ha a földi élet kincseinek, javainak, a csak munkából szerzett jövedelmeknek (s a vagyonnak) az elosztása a teljesítmények arányában történne, - úgy, amint Jézus Krisztus tanításai, és a pápák szociális enciklikái azt elõírják. Mert hogyha pl. mindenki képességei szerint dolgozna, és a szükségletei szerint részesedne a megtermelt javakból, jövedelembõl – s nem az összeharácsolt “tõkéje” arányos profitjaként -, akkor nem lenne “szükség” sem “szervezett jótékonykodásra”, sem “szociálpolitikára”. A titokzatosság alapvetõ célja: nehogy kiderüljön, hogy a segély csak az ellopott profit csekély töredéke.


Nehogy kiderüljön, hogy “a szociáldemokrácia” csak Lucifer pótcselekvése.



*A piramis szerkezeti felépítése Myron Fagan írásából származik.




Vác, 2005. március 8.





Czike László