AJET - Tények és következtetések a tisztánlátáshoz!



Tények és következtetések a tisztánlátáshoz!
(A MSZ Alkotmányos Jogfolytonosságot Elõkészítõ Tagozatának állásfoglalása.)




Tények:
–– Az „ezeréves” magyar –történelmi– alkotmány lényege a "leíratlanság" mellett, illetve azzal logikai összefüggésben az, hogy NEM "chartális", azaz nem JOGSZABÁLY FORMÁJÁBAN él, hanem kulturális HAGYOMÁNYOK összegeként; más szóval: NEM RÉSZE a jogrendnek, hanem "ALAPJA és KORLÁTJA".
–– Emiatt „meg sem szüntethetõ” (illetve csak kultúránkkal––nemzetünkkel együtt lehetne!), nem "módosítható", de „fejleszthetõ” –– bizonyos FELTÉTELEK és külsõségek fennállása mellett: csakis a társadalom SZABAD állapotában, annak TELJES egyetértésével és meghatározott ünnepélyes formában, amikor is egy új politikai állapot igényeként új ALAPTÖRVÉNYT vagy ÁLLAMTÖRVÉNYT fogadnak el, a nemzet és a hatalom együttmûködésérõl.
––A hagyományos „bevált” és fejlõdõképes történeti alkotmányunk „mûködését” egy nyílt katonai megszállás 1944-ben megszakította, majd egy másik hatalmi erõ az árnyékában létrejött illegitim „kékcédulás” ál-országgyûlés segítségével „lecserélte”: az 1949. évi XX. ál-alkotmánnyal.
(Amely azonban a történelmi alkotmányunk jogfolytonosságát nem érvényteleníti, csak mûködésében, hatályosságában akadályozza, miként ezt a tényt már az 1947-ben a németországi Alt-Öttingenben összegyûlt egykori országgyûlésünk maradék tagjai ki is nyilvánították, az 1946-os köztársaság „megszavazására” válaszolva. Tehát az orosz fegyverek árnyékában létrejött "országgyûlés" vezette be azt is, meg a mai "alkotmánynak" nevezett törvényt is: 1949:XX.)
–– Ez utóbbi „ál-alkotmányt” 1989-ben (az 1989. XXXI. tv) módosította az akkori, szintén antidemokratikusan "megválasztott", de parancsuralmi gyökereket örökölt – kommunista – ál-országgyûlés.
–– A jogfolytonosság eme megtörését (1944. márc. 19-étõl az ország katonai megszállásával (ÉS bábkormány nyakunkra ültetésével, ami a következmények miatt fontos körülmény), a mai napig nem veszi tudomásul a politikai osztály, mert "érdekei" mást diktálnak. (Ugyanezért fontos az orosz csapatok 1991.június 19.(?)-i távozása, mert ez is fegyverek árnyékát bizonyítja az 1989-es III. Köztársaság léte fölött. Azóta pedig „tank
àbank” megszállás van, ami szokatlan "jogi" eset..., de tagadhatatlan.)
–– A hatalom – egyebek mellett – a Magyarok Szövetségének tavaly készített alaptörvény-tervezetére sem reagált, hanem inkább folytatta az idegen eredetû jogrend továbbépítését. (Bár azt el kell ismernünk, hogy egyes fordulatokat kiollóztak belõle, de nem ismerték fel a természetjogi út fontosságát, az abszolút jogpozitivista állásponttal szemben!)
–– Ma sem az alkotmányos joghelyreállítást, hanem valamiféle "újnak" a megalkotását tûzte ki magának a törvényhozás 2/3-a.
–– Úgy tesznek, mintha megkerülhetõ lenne ezer esztendõ jogfejlõdése, joghelyreállító szabadságharcaink, Rákóczi, Kossuth és az 56-os pesti srácok közjogi küzdelme, valamint az „oktrojált” alkotmányok, valójában „charták” („hatalomlevelek”) elutasítása.

Következtetések:
––1949-ben szovjet érdekû ál-alkotmányt kaptunk Moszkvából.
––1989-ben globalista érdekû ál-alkotmány született, ami nem akadályozta meg a kifosztásunkat.
––2010-ben sem térhettünk vissza a magyar közjogfejlõdéshez, mert a „2/3-ad” egy modernizált, de szintén ál-alkotmányt akar, pedig már 2006 õszén is felvetõdött a történelmi alkotmány jogfolytonosságának helyreállítási igénye.
–– A Magyarok Szövetsége viszont ragaszkodik a valódi, nemzetvédõ, közjogi tradíciónkhoz, s azt akarja továbbfejleszteni, mert ez a magyar nép érdeke
!




AJET