2022. okt. 13. - 18 USC 2333-as ügyek: helyszín, nemzetbiztonság, Fauci, gyorsított eljárás - "Az egyik lehetséges forgatókönyv a gyorsított eljárásra vonatkozó indítványokat tartalmazza, amelyben arra kérik a szövetségi bírákat, hogy vizsgálják meg a bemutatott bizonyítékokat és érveket, és állapítsák meg, hogy nincs vita a lényeges tényeket illetően: hogy az amerikai kormány elleni bizonyítékok annyira egyértelműek, hogy az ügyeknek nem kell bírósági tárgyalásra kerülniük. A felperesek azzal fognak érvelni, hogy az amerikai kormány bűncselekményi szempontból törvénytelen törvényi, rendeleti és végrehajtó hatalmi keretet épített ki, hogy elméletileg bűncselekménymentesítse a terrorcselekményeket és a vegyi és biológiai fegyverek amerikai nép elleni alkalmazását, amikor azokat maga az amerikai kormány követi el a védelmi minisztériumon keresztül a "közegészségügy" hamis álcája mögött. És hogy 2020 januárjától kezdődően az USA kormányának megnevezett tisztviselői ténylegesen felhasználták ezeket a törvénytelen jogi kereteket, hogy valódi biofegyvereket fordítsanak az emberek ellen.
Az USA kormányának elsődleges védekezése azon az érvén fog alapulni, hogy mindazt, amit az alperesek tettek, a Kongresszus és az amerikai elnökök engedélyezték ugyanezen törvények, rendeletek és végrehajtási utasítások révén. Ami azt jelenti, hogy a lényeges tényeket érintő alapvető kérdésekben nincs vita. Az egyetlen kérdés az erkölcsi és jogi kérdés: vajon egy kormányzat jogszerűen végezhet-e a saját népével? A bírák a szilárd beadványok, a korai feltárás és a lényeges tények vitathatóságának hiánya alapján a felperesek számára gyorsított eljárásban adhatnak és adnak is felmentést. A globalisták által felállított kognitív agyrém az, hogy a pereskedés során általában különbség van a tények és a jog között. De ebben az esetben a lényeges tények a törvények..."
2023. jan. 26. - Háborús bűnösök
2023. dec. 2023. 2023. dec. 20. - A nemzeti öngyilkosság megszüntetéséről szóló törvény. Törvénytervezet a 118. kongresszus számára. A PDF tartalmazza a jogszabályi előzmények részletezését.
A gyilkos dobozra vonatkozó törvények alkotmányossági kifogásai
Hogyan sértették és sértik meg az Egyesült Államok alkotmányának rendelkezéseit és a szövetségi büntető törvényeket az azonosítható személyek, akik azt állítják, hogy szövetségi, állami és helyi kormányzati tisztviselők (törvényhozó, végrehajtó, igazságügyi, közigazgatási, katonai, közegészségügyi és bűnüldöző szervek) nemzetközi jogi eszközök, hazai törvények, rendeletek, végrehajtási rendeletek és végrehajtási aktusok révén, hogy lehetővé tegyék a közegészségügyi programnak álcázott elnéptelenedési/gyilkossági programok folyamatos működését.
Megjegyzés: A büntetőeljárások és az alkotmányos peres eljárások kidolgozásához ügyészekre és az ilyen ügyek benyújtásában érdekelt ügyvédekre, valamint sértett felekre: a bűncselekmények áldozataira és polgári felperesekre van szükség. Egy ügyész és a sértettek, vagy egy magánügyvéd és egy felperes esetében az egyes konkrét ügyek tényállását kellene elemezni annak eldöntéséhez, hogy mely vádlottak ellen, mely nyílt cselekmények és mulasztások miatt, mely alkotmánysértéseket és bűncselekményeket foglalva magukban.
Tényállási előzmények tervezete
A kongresszus és az amerikai elnökök nemzetközi jogi eszközöket ratifikáltak, a kongresszus és az állami törvényhozások pedig olyan hazai törvényeket fogadtak el, amelyek "vészhelyzet" esetén a jogalkotói (törvényhozói hatáskörök) és a bűnüldözési (ügyészi és igazságszolgáltatási) hatásköröket az egészségügyi és humán egészségügyi miniszterre, a védelmi miniszterre és a belbiztonsági miniszterre, valamint állami társaikra ruházzák át.
Ezekre a törvényekre hivatkozva a kabinet titkárai és állami társaik jogi felhatalmazást kaptak és kapnak arra, hogy bűncselekmény elkövetésének valószínűsíthető oka és engedély nélkül átkutassák és lefoglalják a polgárok személyét és tulajdonát, valamint hogy a polgárokat a törvényes eljárás nélkül megfosszák életüktől, szabadságuktól és tulajdonuktól.
A kabinet titkárai és állami társaik rendeletek útján igazgatási eljárásokat hoztak létre e jogi hatáskörök alkalmazására vonatkozóan.
Szövetségi szinten a vonatkozó közigazgatási rendeletek felhatalmazzák a kabinet titkárait és állami társaikat arra, hogy megtiltják a beszédet; korlátozzák a lakhatást, bezárják és/vagy akadályozzák a vallási, társadalmi, kereskedelmi, kormányzati és politikai tevékenységet; felfüggesszék a termékbiztonsági szabályokat, a polgári kártérítési jogot, a büntetőjogot, a bűnüldözést és a bírósági eljárásokat; irányítsa a mérgező eszközök és mérgek gyártását, terjesztését, használatát és alkalmazását (ellenintézkedések); és szerződéses feltételeket szabjon a vállalkozások és a munkavállalók számára, amelyek az ilyen korlátozások, bezárások, felfüggesztések és termékhasználat betartására kötelezik őket, a szövetségi szerződések és szövetségi pénzeszközök elvesztésének büntetése mellett a vállalkozások tulajdonosai számára; a munkavállalók számára a foglalkoztatás, a bérek és fizetések elvesztése; és a szabályok be nem tartása esetén büntetőjogi felelősségre vonás. (Lásd USA kontra Kirk Moore).
Ezek a szövetségi törvények többek között a következők:
42. cím, A közegészségügyi szolgálat, 6A. fejezet, Közegészségügyi szolgálat, II. alfejezet, Általános hatáskörök és feladatok, G. rész, Karantén és ellenőrzés, 264-272. §.
50. cím, Háború és honvédelem, 32. fejezet, Kémiai és biológiai hadviselési program, 1511-1528. §.
42. cím, A Közegészségügyi Szolgálat, F. rész, Biológiai termékek és klinikai laboratóriumok engedélyezése, 1. alrész, biológiai termékek, 42 USC 262-263.
42. cím, A közegészségügyi szolgálat, 6A. fejezet, II. alfejezet, B. rész, Szövetségi és állami együttműködés, 247d-247d-12. §, Közegészségügyi vészhelyzetek.
42. cím, A közegészségügyi szolgálat, 6A. fejezet, Közegészségügyi szolgálat, XIX. alfejezet, Vakcinák, 1. rész, Nemzeti vakcinaprogram, (300aa-1-300aa-6. §); és 2. rész, Nemzeti vakcinasérülés-kompenzációs program, (300aa-10-300aa-34. §).
21. cím, Élelmiszerek és gyógyszerek, 9. fejezet, Szövetségi élelmiszer-, gyógyszer- és kozmetikai törvény, V. alfejezet, Gyógyszerek és eszközök, E. rész, Gyógyszerekre és eszközökre vonatkozó általános rendelkezések, 360bbb- 360bbb-8d. §, A nem jóváhagyott terápiákhoz és diagnosztikai programokhoz való kiterjesztett hozzáférés.
42. cím, Közegészségügyi szolgálat, 6A. fejezet, Közegészségügyi szolgálat, XXVI. alfejezet, Nemzeti általános veszélyhelyzetekre való felkészültség a közegészségügyi vészhelyzetekre, A-C rész, §300hh-1-300hh-37
Lásd a nemzeti öngyilkosság megszüntetéséről szóló törvényt. Törvénytervezet a 118. kongresszus számára. A PDF tartalmazza a törvényi előzményeket. Lásd: Jogtörténet: American Domestic Bioterrorism Program. Meghatalmazó törvények, rendeletek, végrehajtási utasítások, útmutató dokumentumok stb. (2023. májusi változat).
Analóg állami törvényeket fogadtak el az egyes államokban és a Columbia körzetben a Model State Emergency Health Powers Act programon keresztül.
Az elnökök és kormányzók aláírták az említett törvényeket, és hivatkoztak az említett törvényekre a kapcsolódó végrehajtási rendeletek kiadásakor, beleértve, de nem kizárólagosan a "karantén alá helyezhető fertőző betegségekre" vonatkozó elnöki végrehajtási rendeleteket: 9708. számú végrehajtási rendelet (1946. március 26.); 10532. számú végrehajtási rendelet (1954. május 28.); 11070. számú végrehajtási rendelet (1954. december 28.); 11070. számú végrehajtási rendelet (1954. május 28.). 1962. 12.); EO 12452 (1983. dec. 22.); EO 13295, (2004. április 4.); EO 13375 (2005. április 1.); EO 13674 (2014. július 31.); EO 14047 (2021. szeptember 17.).
2020 januárja óta a kabinet titkárai és állami társaik az említett törvényeket arra használták, hogy bűncselekmény elkövetésének valószínűsíthető oka és engedély nélkül kutassanak át és foglaljanak le személyeket és vagyontárgyakat, valamint hogy a polgárokat a törvényes eljárás nélkül megfosszák életüktől, szabadságuktól és tulajdonuktól.
Az ügyészek és magánügyvédek nem nyújtottak be olyan ügyeket, amelyekben az említett törvények alapvető alkotmányossági felülvizsgálatát követelték volna, bár sokan kérték az említett törvények feltételezett joghatósága alapján elkövetett végrehajtási és közigazgatási aktusok alkotmányossági felülvizsgálatát.
A szövetségi és állami bírák nem végeztek alapvető alkotmányossági felülvizsgálatot, hanem magukat az alkotmányellenes törvényeket helyezték előtérbe, és elutasították a származékos követeléseket a perindítási jog, az eljárásjogi és/vagy a tárgytalansági okok miatt.
A feltett kérdés
A Kongresszus és az állami törvényhozások említett törvényhozási aktusai, az elnökök és kormányzók végrehajtási aktusai, valamint a kabinet titkárainak és az állami egészségügyi és bűnüldöző szervek tisztviselőinek közigazgatási aktusai sértik-e az Egyesült Államok alkotmányát, és ezért semmisnek, érvénytelennek és végrehajthatatlannak kell-e nyilvánítani őket.
A kongresszusi képviselők, elnökök, kabinettitkárok, állami törvényhozók, állami kormányzók, állami egészségügyi és bűnüldöző tisztviselők, ügyészek és bírák közül egy vagy több azonosítható alperesre vonatkozó alkotmánysértés.
1. cikk, 1. szakasz - A szövetségi törvényhozói hatáskörök alkotmányellenes átruházása a Kongresszusról az elnökre és a kabinet titkáraira.
1. cikk, 8. szakasz - A kereskedelmi záradék hatáskörének alkotmányellenes felhasználása a szándékosan mérgező mérgek államközi kereskedelembe való bejuttatására, és az államok azon hatáskörének megakadályozása, hogy megvédjék az államok lakosságát a mérgező mérgektől.
cikk, 1. szakasz - A végrehajtó hatalom alkotmányellenes átruházása az elnöktől a kabinet titkáraira.
2. cikk, 3. szakasz - Az elnök alkotmányellenes mulasztása, hogy gondoskodjon a törvények, különösen az alkotmány és a szövetségi büntetőjogi törvények hű végrehajtásáról.
2. cikk, 4. szakasz - A Kongresszus alkotmányellenes mulasztása, hogy az elnököt, az alelnököt és a polgári tisztviselőket (kabinettitkárokat) hazaárulás, megvesztegetés és más súlyos bűncselekmények és vétségek miatt megvádolja, vád alá helyezze és elítélje.
A 3. cikk 1. és 2. szakasza - A Kongresszus, az amerikai elnökök és a kabinet titkárai által a szövetségi bíróságoktól elvett bírói hatáskörök alkotmányellenes elvonása a szerződések, törvények, rendeletek, végrehajtási utasítások és kormányzati aktusok bírósági felülvizsgálatának megtiltása érdekében; a szövetségi bíróságok alkotmányellenes mulasztása, hogy éljenek a veleszületett alkotmányos hatáskörükkel az alkotmányellenes szerződések, törvények, rendeletek, végrehajtási utasítások és kormányzati aktusok felülvizsgálatára és megsemmisítésére.
3. cikk, 3. szakasz - Alkotmányellenes (hazaárulás) háborút indítani az Egyesült Államok ellen, vagy ellenségeikhez csatlakozva, segítséget és vigaszt nyújtva nekik.
4. cikk, 4. szakasz - Az Egyesült Államok szövetségi kormányának alkotmányellenes mulasztása, hogy az Unió minden államának köztársasági államformát garantáljon, és megvédje őket az inváziótól és a belföldi erőszakkal szemben.
6. cikk - Az Egyesült Államok szövetségi kormányának alkotmányellenes mulasztása, hogy fenntartsa az Alkotmányt mint az ország legfőbb törvényét, amely minden egyes kongresszusi tagot, minden egyes szövetségi bírót, minden egyes elnököt és minden egyes szövetségi tisztviselőt, továbbá minden egyes állami kormányzót, törvényhozót és bírót kötelez, és tiltja az Egyesült Államok Alkotmányának megsértésével elfogadott és végrehajtott szerződéseket, törvényeket, rendeleteket, végrehajtási utasításokat és közigazgatási aktusokat.
Első Kiegészítés - Alkotmányellenes a vallást bevezető kongresszusi és elnöki törvények elfogadása (közegészségügyi vészhelyzetek kultusza); más vallások szabad gyakorlásának tiltása; a szólásszabadság korlátozása; a sajtószabadság korlátozása; a nép békés gyülekezési jogának korlátozása; a nép azon jogának korlátozása, hogy a kormányhoz panaszok orvoslása érdekében petíciót nyújtson be.
Második kiegészítés - Alkotmányellenes kongresszusi és elnöki törvények elfogadása, amelyek sértik az emberek fegyvertartáshoz és fegyverviseléshez való jogát.
Negyedik módosítás - Az emberek azon jogának alkotmányellenes megsértése, hogy személyük, házuk, irataik és ingóságaik biztonságban legyenek az indokolatlan házkutatástól és lefoglalástól.
Ötödik kiegészítés - Az élet, a szabadság és a tulajdon alkotmányellenes megfosztása a törvényes eljárás nélkül (szövetségi kormány); magántulajdon elvétele közcélú használatra jogos kártalanítás nélkül.
Hatodik kiegészítés - Alkotmányellenes büntetőeljárások, elítélések és büntetések [bíróságon kívüli gyilkosságok] gyors és nyilvános tárgyalás, tanúk meghallgatásának lehetősége és ügyvédi segítség nélkül.
Hetedik módosítás - Az esküdtszéki tárgyaláshoz való jog alkotmányellenes megsértése polgári perekben.
Nyolcadik módosítás - A kegyetlen és szokatlan büntetések tilalmának alkotmányellenes megsértése.
Kilencedik módosítás - A nép által birtokolt, de az Alkotmányban fel nem sorolt jogok alkotmányellenes megtagadása és csorbítása.
Tizedik módosítás - Az Alkotmány által a szövetségi kormányra át nem ruházott, az államoknak és a népnek fenntartott hatáskörök alkotmányellenes érvényesítése és felhasználása.
Tizenharmadik módosítás, 1. szakasz - A rabszolgaság és az önkényes szolgaság tilalmához való jog alkotmányellenes megsértése, kivéve, ha ez olyan bűncselekmény büntetése, amelyért az illető személyt szabályszerűen elítélték.
Tizennegyedik kiegészítés, 1. szakasz - Alkotmányellenes az élet, a szabadság és a tulajdon megfosztása az állami kormányzat által a törvényes eljárás nélkül; a törvény egyenlő védelmének megtagadása az állam részéről.
Tizennegyedik kiegészítés, 3. szakasz - Alkotmányellenes az olyan szenátorok, képviselők vagy bármely szövetségi, polgári vagy katonai hivatal, illetve állami törvényhozó, végrehajtó vagy bírói tisztségviselő tisztségének betöltése, akik esküt tettek az Alkotmány támogatására, és felkelést vagy lázadást követtek el az Egyesült Államok ellen, vagy segítséget vagy vigaszt nyújtottak az Egyesült Államok ellenségeinek.
A szövetségi büntetőjogi törvények felfüggesztése, hatályon kívül helyezése vagy felülbírálása a Kongresszus, az elnökök, az állami törvényhozások, a kormányzók által elkövetett alkotmányellenes cselekmények, valamint a szövetségi és állami bírák alkotmányellenes mulasztásai miatt.
18 USC 175 - tiltja a biofegyverek fejlesztését, előállítását, készletezését, átadását, megszerzését, megtartását, birtoklását.
18 USC 201 - tiltja a közhivatali korrupciót (szövetségi megvesztegetés és hálapénz)
18 USC 229 - tiltja a vegyi fegyverek fejlesztését, gyártását, készletezését, átadását, megszerzését, megtartását, birtoklását
18 USC 241 - tiltja a jogok elleni összeesküvést.
18 USC 242 - tiltja a jogoknak a törvény erejénél fogva történő megfosztását.
18 USC 666 - tiltja a megvesztegetést a programban.
18 USC 872 - tiltja a zsarolást az USA tisztviselője vagy alkalmazottja által.
18 USC 875 - tiltja az államközi kereskedelem útján történő zsarolást
18 USC 1001 - tiltja a hamis nyilatkozatokat, az eltitkolást
18 USC 1091 - tiltja a népirtást
18 USC 1346 - tiltja a becsületes szolgálatokkal való csalást
18 USC 1918 - tiltja az amerikai alkotmányra tett eskü megszegését
18 USC 1951 - tiltja a tulajdon megszerzését zsarolással vagy hivatali jog színlelésével
18 USC 2331(5) - a belföldi terrorizmus fogalma
18 USC 2331(1) - a nemzetközi terrorizmus fogalma
18 USC 2332a - tiltja a tömegpusztító fegyverek használatát, fenyegetését, kísérletét vagy összeesküvést a tömegpusztító fegyverek használatára.
18 USC 2332b - tiltja az országhatárokon átnyúló terrorcselekményeket
18 USC 2332d - megtiltja a nemzetközi terrorizmust támogató országgal folytatott pénzügyi tranzakciókat.
18 USC 2333 - felhatalmazza az amerikai bíróságokat a nemzetközi terrorizmus elleni polgári jogorvoslatra.
18 USC 2339 - tiltja a terroristák rejtegetését vagy elrejtését.
18 USC 2339A - tiltja a terroristáknak nyújtott anyagi támogatást
18 USC 2339B - tiltja az anyagi támogatás vagy erőforrások nyújtását a jegyzékbe vett külföldi terrorista szervezeteknek.
18 USC 2340A - tiltja a kínzást
18 USC 2441 - tiltja a háborús bűncselekményeket és az emberiesség elleni bűncselekményeket
18 USC 2381 - tiltja a hazaárulást
18 USC 2384 - tiltja a felbujtó összeesküvést
18 USC 2385 - tiltja az USA kormánya, alkotmánya és törvényei megdöntésének támogatását.